piątek, 7 lutego 2014

Must have from Bluebell-imc

Dzisiaj chcę przedstawić Wam moją listę must have ze sklepu Blubell-imc. Jest sklep oferujący najmodniejsze ubrania dla młodych kobiet. Znajdziecie tu ubraniowe obiekty pożądania,  wielu kobiet. W swojej ofercie Bluebell-imc posiada fantastyczne bluzy z nadrukami 3D, mnóstwo świetnych, wzorzystych legginsów, urocze sweterki, modne koszule, spódnice oraz sukienki. Ceny są bardzo przystępne. Ubrania często są kilkakrotnie tańsze niż te same w Romwe czy w Choice.

Bluza z nadrukiem tygrysa i motywem krzyża - 79 zł


Bluza z drzewem - 79 zł

Włochaty, miętowy sweterek z ozdobnym kołnierzem - 69 zł

Bordowa koszula w serca - 67 zł

Biała koszula z czarnym kołnierzykiem i mankietami - 58 zł

Śliczna asymetryczna sukienka - 60 zł

Skórzana, asymetryczna spódnica - 71 zł

Legginsy moro - 57 zł

 Crop top z flagą amerykańską - 53 zł


Legginsy galaktyka i drzewa - 57 zł

Sukienka z nadrukiem 3D - 61 zł

Sweterek  z azteckim printem - 66 zł

PS. Na fanpage Bluebell-imc trwa właśnie KONKURS, w którym możecie wygrać legginsy :)


 KONKURS - wygraj legginsy od Bluebell-imc
KONKURS - wygraj bon na buty do sklepu Silvana2011
KONKURS - wygraj bransoletkę Cocotier

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mimo to mam nadzieję ją zrealizować :)

      Usuń
  2. asymetryczna sukienka i sweterek w azteckie wzory super

    OdpowiedzUsuń
  3. te bluzy są świetne :) sama zamówiłam w ciastka :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula w serduszka piękna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tak trochę nie na temat... Były już wyniki Firmoo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie. Czekam cały czas na mail od Firmoo z kodami voucherów. W Chinach świętują obecnie Nowy Rok, więc są ze wszystkim opóźnienia.

      Usuń
    2. Spoko. Myślałam, że cos przeoczyłam ;)
      A tak na marginesie to sukienka asymetryczna - cuuuudo :)

      Usuń
  6. Czemu to wszystko takie drogie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ubrania te są bardzo tanie. Identyczne widziałam nawet 4 razy droższe w innych sklepach.

      Usuń
  7. Asymetryczna sukienka i spódniczka są moimi faworytami. Piękne pod każdym stopniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ciuszki, jestem tylko ciekawa jak z ich jakością ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis ;)


    Zapraszam do mnie na post walentynkowy :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do obserwowania mojego bloga :-) Bede wdzięczna za każdą opinie! Wkrótce nowy post :-)

    www.japoneczkagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy! Widzę sweter z Sheinside ;0

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne must have :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. asymetryczna spódniczka jest extra! :)
    pozdrawiam
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne bluzy, może sie skusze na zakup, sa takie oryginalne, wow ! ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń