poniedziałek, 3 lutego 2014

Lakier Confetti nr 177 Celebration od My Secret


Brokatowy lakier nr 177 Celebration z serii Confetti My Secret

 Cena:  7,99 zł / 10 ml


Lakier znajduje się w sześciennej buteleczce o pojemności 10 ml z kanciastą, szeroką zakrętką.  Konsystencja jest w sam raz, nie za rzadka, nie za gęsta. Drobinki brokatu swobodnie unoszą się w całej objętości lakieru, nie opadają na dno, nie tworzą skupień. Numer 177 to średni odcień niebieskiego. Wśród brokatowych drobinek znajdują się dwa rodzaje srebrnych (duże sześcienne oraz drobne okrągłe), a także drobinki brązowe, które przybierają różne wielkości i kształty.


Pędzelek jest dość krótki i szeroki. Bardzo wygodny w użyciu. Do pomalowania węższych paznokci często wystarczy tylko jedno pociągnięcie pędzla. Lakier dobrze się rozprowadza, nie tworzy smug. Brokat rozkłada się na płytce w miarę równomiernie.Wszystkie drobinki utrzymują się na powierzchni lakieru i ładnie mienią. Lakier jest trwały. Wytrzymuje około tygodnia.



 KONKURS - wygraj legginsy 
KONKURS - wygraj bon na buty do sklepu Silvana2011
KONKURS - wygraj okulary i vouchery Firmoo

15 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo fajnie! A jeśli chodzi o mój tatuaż, nie mam niestety zdjęć na tym komputerze żadnych, dlatego chwilowo nie mam jak pokazać Ci zdjęcia, ale jeśli bardzo chcesz zobaczyć, to napisz do mnie na maila (robaszekk@gmail.com), a ja jak będę miała dostęp do drugiego komputera to podeślę Ci jakieś zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo ciekawie na pazurkach,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam , ale widziałam je już ;) bardzo fajny daja efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny jest :) ja mam tylko biały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie biały jest moim ulubionym :)

      Usuń
  5. mieli naprawdę świetny pomysł z tą kolekcją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Niesamowicie przypadły mi do gustu te lakiery, choć wcześniej nie lubiłam brokatowych.

      Usuń
  6. dla mnie najgorsze jest zmywanie takich lakierow ;) brokat po prostu nie chce zejsc i koniec :P

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Jednak w przypadku tych lakierów mam mniejsze problemy z usunięciem brokatu.

      Usuń
  7. śliczne są!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/flutes-roses.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolory, bardzo podoba mi się bluza:)

    OdpowiedzUsuń