poniedziałek, 17 lutego 2014

Haftartt / konkurs


Pracownia haftu komputerowego Haft Art  oferuje  doskonałą metodę aplikacji grafiki na wszelkiego typu odzieży :    polarach,    koszulkach t-shirtkoszulkach polo,  koszulach,  swetrach,bluzachubraniach roboczych,  spodniach,  wykrojachręcznikach,  szlafrokachkocykach,  szatkach do chrztu, obrusach, emblematach, naszywkach, tarczach szkolnych, herbach, imiennikach.


  Można tu znaleźć  oryginalne pomysły na prezenty z okazji Chrztu, narodzin dziecka, urodzin, imienin i  innych świąt bliskich osób! Firma posiada nowoczesną hafciarkę komputerową, dlatego jest w stanie wykonać haft na życzenie, zaczynając od   inicjałów, poprzez metryczkę dziecka, obrus kończąc na logo firmy czy dużym napisie na polarze.Oferuje ciekawe wzory, niepowtarzalne rozwiązania oraz możliwość realizacji własnych pomysłów.  Oferta tworzona jest tak, aby była dostępna dla każdego, szeroka gama produktów i duży wachlarz cenowy to gwarancja, że każdy znajdzie to czego szuka.


 Właścicielka firmy - Pani Magdalena Sypniewska o sobie: Haftem komputerowym zajęłam się, gdy nie wróciłam do pracy po urlopie macierzyńskim. Mimo, że z wykształcenia jestem biologiem to zawsze interesowały mnie „robótki”. Teraz znalazłam taki sposób na życie.  Jest to jednocześnie hobby i praca co sprawia mi podwójną  przyjemność :) Lubię nowe wyzwania  a rozwijanie firmy o takim profilu to zarówno wyzwanie jak i zabawa :)



Wspólnie przygotowaliśmy dla Was konkurs :)


KONKURS

Do wygrania  ręcznik  (do wyboru kremowy lub łososiowy) z wybranym przez Was haftem. Może on zawierać do 5 słów :)

Zasady konkursu:

1. Polubić fanpage Haftartt TUTAJ
2. Polubić mój fanpage TUTAJ
3. Udostępnić publicznie grafikę konkursową TUTAJ
4. W komentarzu pod grafiką konkursową napisz, który ręcznik wybierasz.

Konkurs trwa do 02.03.2014r. do północy.

Powodzenia :)




6 komentarzy: