czwartek, 13 lutego 2014

Color eye liner Virtual 05


Zawsze malowanie kreski pędzelkiem eyelinera wprawiało mnie w niesamowitą irytację. Ręka się trzęsie, kreska nierówna. W zasadzie nazwałabym ją szlaczkiem, nie kreską. Samo jej namalowanie zabierało i dużo czasu i nerwów. Potem długa schła, a na koniec jeszcze odbijała się na powiece. Kompletna masakra! Wszystko to sprawiało, że eyeliner był najmniej pożądanym przeze mnie kosmetykiem. Kiedy dostałam eyeliner Virtual, nie myślałam, że może on wywołać u mnie jakieś pozytywne odczucia. A jednak! Bardzo się z nim polubiłam :)


 Eyeliner ma małe, zgrabne opakowanie - spłaszczona buteleczka zwężająca się ku górze. Jest przezroczysta, więc idealnie widać kolor kosmetyku. Zakrętko-rączka (czy jak to mam nazwać) również zwęża się ku górze, przez co jest bardzo wygodna w trzymaniu. Pędzelek jest wąski, spiczasty.



 Nr 05, którego używam to odcień starego złota. Jest mocno napigmentowany. Eyeliner ma gęstą konsystencję i chyba w tym tkwi jego sukces. Z łatwością rozprowadza się po powiece bez rozmazywania. Kreskę robię za jednym pociągnięciem w ciągu 2 sekund.. Schnie ona błyskawicznie. Już po kilku sekundach można spokojnie mrugać powieką - kreska nie odbije się na powiece. Eyeliner ma ładny połysk i odznacza się dużą trwałością. Nie pęka i nie ściera się. Ja jestem nim zachwycona :)


Konkurs - wygraj kartę podarunkową na bieliznę
Konkurs - wygraj bransoletkę Cocotier

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek. Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy patent. Ja zazwyczaj decyduję się na czarny eyeliner. Ewentualnie zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w kwestii kosmetyków kolorowych jestem dziwna - jeśli jakiś kosmetyk mi odpowiada, to nie eksperymentuję, nie zmieniam, nie zdradzam. Dlatego też od lat jestem wierna eyelinerowi w pisaku od Essence - tylko eyelinerem w pisaku umiem zrobić jako taką kreskę ;P dlatego - nie zaryzykuję ;)
    ale bardzo lubię Cienie od Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również posiadam eyeliner w pisaku (marku be a bombshell) i z takiej formy eyelinera również jestem bardzo zadowolona

      Usuń
  4. dla mnie nie pasują metaliczne i kolorowe linery, ale zawsze mi się podobały u kogos na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U ciebie fajnie to wyglada u mnie tak ladnie by to nie wygladalo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam z tej firmy tylko, że niebieski i był super

    OdpowiedzUsuń
  7. laaaadny ! ja mam srebrny i rpaltcyznie nci nie widac ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ,aż narobiłaś mi ochoty :).Lubię kosmetyki Virtual jednak nigdzie nie mogę ich spotkać :/

    http://magicznelegginsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mniejszych drogeriach lub w internecie.

      Usuń
  9. Świetny kolor ! Ja używam , lecz jedynie czarnego ; 3
    Obserwujemy ? Zacznij ; *
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie to wygląda! Ja ostatnio zaczynam zabawę z makijażem i mam taki turkusowy, też jest fajny, ale ten Twój mi się bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny :) ja się czaję póki co na niebieski z wibo świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wowbardzo fajny kolorek tego eyelinera :

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor i ładnie wygląda na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się własnie zawsze zastanawiałam nad kolorowymi eyelinerami, ale mnie przekonałaś i chyba sobie kupię :)
    Twój jest metaliczny, a nie matowy, taak?

    OdpowiedzUsuń
  15. niespotykany kolorek... ale właśnie takie pasują Ci najbardziej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń