piątek, 17 stycznia 2014

Szampon Venita Henna Color do włosów w odcieniach rudości


Info producenta: Szampon do pielęgnacji włosów w odcieniach czerwieni z henną. Nadaje bardzo delikatny miedziany odcień, ożywia i podtrzymuje kolor włosów. Zawiera naturalny ekstrakt z henny.

Opakowanie: Plastikowa, nieprzezrozczysta, płaska butelka zwężająca się ku górze z zamknięciem typu "klik".

Pojemność: 250 ml

Kolor: brązowo-pomaranczowy

Konsystencja: gęsta, kleista.

Zapach: łagodny i przyjemny; nie czuć mocno chemicznego aromatu


Sposób użycia: niewielką ilość szamponu wmasować we włosy, pozostawić na 2-3 minuty, następnie spłukać.

Wydajność: bardzo dobra, niewiele szamponu potrzeba by mocno spienić włosy.

Moje wrażenia: Zdziwił mnie sposób użycia - takie połączenie mycie włosów z trzymaniem na nich odżywki. Pewnie służy to wnikaniu substancji odżywczych lub pigmentu we włosy, więc to akceptuję. Szampon łatwo się rozprowadza na włosach i bardzo dobrze pieni. Piana jest gęsta i nie spływa z włosów. Po wyschnięciu włosy są miękkie w dotyku, zachowują swój blask. Szampon trochę przedłuża trwałość koloru.



fot. m4oz.blogspot.com

KONKURS - wygraj zestaw biżuterii
KONKURS - wygraj zestaw kosmetyków
KONKURS - wygraj kosmetyki i vouchery EKOA
KONKURS- wygraj książkę "Sztuka Urody - Kolor"
KONKURS- wygraj ubranie Rosegal


11 komentarzy:

  1. Miałam ten szampon byłam bardzo zadowolona;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam i właściwie nigdy nie słyszałam o nim, ale moim włosom przyda się odżywka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz super kolor włosów! Ideanie do błękitnego makijażu.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/casual-camel.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ci w tym kolorze, bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie, kolor jest taki intensywny !

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękny kolor włosów!
    a szampon widać dobry jest

    OdpowiedzUsuń
  6. AH! cudowne rudości ... szkoda że tasz szybko się wypłukują...

    OdpowiedzUsuń