poniedziałek, 27 stycznia 2014

Spotkanie lubelskich blogerek vol. 2 - prezenty od sponsorów

Była już relacja ze spotkania blogerek w Lublinie, a teraz przyszedł czas na pokazanie prezentów od sponsorów naszego spotkania :) Było tego naprawdę sporo. Z klubu wyszłam z ogromnym pudłem, które naprawdę ciężko było nieść :) Zanim sfotografowałam wszystkie prezenty minęło kilka dni, więc w zasadzie dopiero teraz mogę powiedzieć, że wszystko już rozpakowane  i ulokowane we właściwych miejscach. Teraz zaczynam testowanie :)











































Muszę się jeszcze pochwalić, że moja stylizacja została wczoraj wyróżniona przez portal Fashionwall :)



 KONKURS - wygraj zestaw kosmetyków
KONKURS- wygraj ubranie Rosegal 
 KONKURS - wygraj legginsy

33 komentarze:

  1. Genialna stylizacja nie dziwne że została zauważona ;-)!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow dużo tego. :D
    A stylizacja zasłużyła na takie wyróżnienie. :)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super stylizacja:)) a jakie fajne prezenty od sponsorów:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo prezentów! od Eveline bardzo dużo kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo fajna ta paczka od Eveline :)

      Usuń
  5. świetna stylizacja :)
    widzę dużo fajnych prezentów :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. tak :) nie wiem czy po zużyciu mam go wyrzucić, bo aż szkoda :)

      Usuń
  7. Ojejciu to wygląda jak co najmniej 3 duze pudła, a nie jedno :)

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku ile rzeczy! aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe kosmetyki :) ślicznie wyglądasz :) gratuluje wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ile swietnych rzeczy i gratuluje wyroznienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy dostałyście, i ile tego jest ;d a stylizacja jest genialna :)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ile genialnych rzeczy! Zazdroszczę :P
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. very cool and great look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile prezentów :D
    Zazdroszczę :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozazdrościć tylu produktów do testowania, a no i gratuluję wyróżnienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pomadka z Paese wygląda super! Świetne prezenty dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ja jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia - w pełni zasłużone ! ...ale masz cudowności do testowania <3 !

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog! Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń