czwartek, 30 stycznia 2014

Pielęgnacja włosów z Laboratorium Pilomax


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić 2 kroki do pielęgnacji włosów farbowanych - ciemnych. Są nimi szampon i odżywka od Laboratorium Pilomax, przeznaczone do codziennej pielęgnacji włosów.

Info o szamponie: Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych ciemnych. Zwiększa on poziom nawilżenia oraz nadaje włosom zdrowy połysk.

Info o odżywce: Odżywka do włosów farbowanych ciemnych do stosowania po każdym myciu. Pogrubia oraz wygładza włosy. Zawiera keratynę oraz skrzyp polny.

Opakowania: Szampon i odżywka mają identyczne opakowana, w formie małych, białych tubek z zielonymi motywami. Tubki posiadają zakrętkę z zamknięciem na zatrzask. Mogą one spokojnie stać na zakrętce. Niewielki rozmiar opakowań sprawia, że świetnie zdadzą egzamin również w podróży.

Pojemność tubek: 70 ml

Cena: ok. 15 zł


Charakterystyka szamponu:  Dość rzadki, ale bardzo kleisty. Barwą ma piwną, transparentną. W zapachu wyczuwalne ziołowe nuty.

Sposób użycia szamponu: Nanieść 1/2 łyżki na wilgotne i delikatnie masować do wytworzenia piany, po czym spłukać.

Skład szamponu: Aqua, tea-lauryl sulphate, propylene glycol, lauryl betain, cocamide dea, sodium chloride, glycerin, parfum, benzyl alcohol, methylisothiazolinone, methylchloroisothiazolinone, magnesium nitrate, magnesium chloride , hexyl cinnamal.


Charakterystyka odżywki: Bardzo gęsta,  w dotyku trochę tłusta i woskowa. Może swoją konsystencją przypominać mus. Ma perłowy, biały kolor. Jest dość niejednorodna. Ma przyjemny, delikatny zapach.

Sposób użycia odżywki: Odżywkę w ilości około 1 łyżki na średniej długości włosy, wmasuj we włosy i skórę głowy. Pozostaw odżywkę na włosach na 1-3 minuty.

Skład odżywki:aqua, cetearyl alcohol, phenoxyethanol, gyceryl stearate, PEG-100stearate, cetrimonium chloride, dmdm hydantoin, hydrolyzed keratin, equisetum arvense leaf extract, parfum, sodium benzoate, potasssium sorbate, glycerin, panthenol, ethylhexylglycerin.

Moje wrażenia: Pół łyżki szamponu było na moje włosy wystarczającą ilością. W miarę dobrze się on pienił. Odżywka dobrze rozprowadzała się po włosach i nie spływała z nich. Dobrze się wchłaniała. Po tych zabiegach pielęgnacji włosy były dobrze oczyszczone, nawilżone i wygładzone. Włosy stały się łatwe w rozczesywaniu.


KONKURS- wygraj ubranie Rosegal 
 KONKURS - wygraj legginsy 
KONKURS - wygraj bon na buty do sklepu Silvana2011
KONKURS - wygraj okulary i vouchery Firmoo

20 komentarzy:

  1. Super rzeczy do włosów. Kiedyś możesz zrobić do zniszczonych lub elektryzujacych sie ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się post o regeneracji włosów :)

      Usuń
  2. Jakie fajne niteczki. Maski z Pilomaxa bardzo lubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic z Pilomaxu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam niedawno używać i zapowiada się bardzo fajnie :)

      Usuń
  4. Ja z Pilomaxu także nic nie miałam, ale ostatnio dużo osób chwali te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam dużo produktów z Pilomaxa;) za niedługo będę testować;) i ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. myślę, że warto się im przyjrzeć :)

      Usuń
  7. Ile konkursów! Ostatnio mam farta, więc chyba spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam nic z tych produktów, ale może kiedyś spróbuję :)) szczerze nie zwróciłam nigdy na nie uwagi, dopiero na twoim blogu jakoś o nich pomyślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze słyszę o tej marce:) produkty odżywiają w jakiś sposób zniszczone włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zniszczonych lepsza będzie seria regeneracyjna. O niej również napiszę na blogu.

      Usuń
  10. Dużo dobrego słyszałam o produktach tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty, jeszcze nie próbowałam, ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń