czwartek, 2 stycznia 2014

Fur, leather, studs... / MyEsoul


Właśnie ze swojej szafy wyrzuciłam dwie pary imitujących skórę, czarnych, błyszczących legginsów. Każde z nich miały jakieś wady. Jedne pięknie błyszczały, ale kiepsko przepuszczały powietrze, a prze niski stan były zbyt wygodne w użytkowaniu. Zresztą z nich "wyrosłam" :) Drugie to legginsy z Reserved. Były bardzo wygodne - wysoki stan, cienki materiał - zupełnie jak druga skóra. Jednak z połyskiem było trochę gorzej. Po roku zaczęły się fatalnie łuszczyć, pseudolatex zaczął odrywać się całymi płatami. I tym sposobem zostałam bez żadnych czarnych legginsów, które ostatnim czasem stanowiły bazę mojej garderoby.

Jednak ich braku nie odczuwałam długo. W Sylwestra rano dotarła do mnie przesyłka od MyEsoul z nowiutkimi legginsami :) Również imitują skórę, ale nie są gładkie. Posiadają one gadzią fakturę. Z daleka nie rzuca się ona w oczy. Z bliska nadaje wygląda naprawdę ciekawie.Materiał delikatnie połyskuje. Mimo że jest niezwykle cienki, to świetnie kryje. Przepuszcza on powietrze, tak jak w przypadku standardowych legginsów. Mają one delikatny połysk.  Są one dopasowane i bardzo wygodne. Bałam się, że uniwersalny rozmiar może okazać się za mały, a jednak są idealne :) Postanowiłam je pokazać w zimowej stylizacji :)



MyEsoul to kolejny chiński sklep internetowy. Oprócz standardowej oferty z ubraniami i dodatkami, znajduje się tak kilka ciekawych działów. O ile na działy z sukniami na specjalne okazje można trafić w większości sklepów, to już obecne w MyEsoul suknie ślubne czy sukienki komunijne trafiają się rzadziej. Najbardziej zaskoczyła mnie oferta fantazyjnych i śmiesznych przebrań :) Jest też kilka działów z ubraniami dla popularnych w Chinach czy Japonii lolitek (np. Lolita Dresses).





Outfit:
kapelusz - H&M
futro - second hand
marynarka - H&M
koszulka - Gap
naszyjnik - LiKaDo
legginsy - MyEsoul.com
lity - DeeZee


KONKURS - wygraj dowolne ubranie od Rosegal

31 komentarzy:

  1. Moje pseudo latexy też zaczęły się łuszczyć;/ Przepiękny outfit;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Kochana za życzenia :** ! Poluję na takie futerko! Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. FABOLOUS! you'r looking great


    Greets Jon,
    http://www.jonthegold.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz niebanalnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie:) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo by mi się przydały takie legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takiego futerka ostatnio pożądam, piękna stylizacja xo
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. futerko jest cudowne!<3 ja nie mam nigdy szczęścia do znajdywania takich pięknych rzeczy..;/
    pozdrawiam, Cleo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jakoś udało i byłam z tego powodu niesamowicie zachwycona :)

      Usuń
  9. świetna, prosta stylizacja ! Jestem zdecydowanie na tak :D

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna stylizacja, legginsy i futerko jest swietne :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  12. o jak ładnie :) świetne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Futra to moja milosc ostatnio :) ciagle mi ich malo :)
    Super look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pożądam kolejnego futerka :)

      Usuń
  14. Boskie legginsy i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Znów buty genialne :) Całość także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń