czwartek, 19 grudnia 2013

Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara


Info producenta:  Najnowszej generacji maskara stymulująca wzrost rzęs z innowacyjną szczoteczką. Jest to pogrubiający i wydłużający tusz do rzęs. Posiada właściwości zapobiegające obumieraniu torebek włosowych oraz stymulujące intensywny wzrost rzęs. Pielęgnuje i odżywia rzęsy, a jednocześnie stymuluje ich wzrost, dzięki czemu zapewnia ich ekstremalne wydłużenie. Zawarte w formule odżywcze proteiny jedwabiu, D-Panthenol oraz kolagen dodatkowo wzmacniają, regenerują i chronią i pielęgnują osłabione torebki włosowe a unikalne peptydy wspomagają naturalny wzrost rzęs.

Cena: ok. 10 zł

Pojemność: 8 ml


Opakowanie: Tubka rozszerza się ku górze. Ma intensywny jasnozielony kolor. Silikonowa szczoteczka jest bardzo wąska, posiada krótkie kolce.  


Moje wrażenia: Tusz dostałam prawie rok temu na spotkaniu blogerek. Sama pewnie nigdy bym się na niego nie skusiła ( tym samym robiąc duży błąd). Nie przepadam za tego typu szczoteczkami, ale tym razem zmieniłam o nich zdanie. Bardzo dobrze rozczesuje rzęsy. Krótkie kolce ułatwiają malowanie nawet najkrótszych włosków. Nie ma żadnego problemu by przeciągnąć szczoteczkę od samej nasady rzęs aż po ich końce - wszędzie się zmieści :) Ponieważ nie spodziewałam się dużych efektów, byłam bardzo zaskoczona tym co zobaczyłam po użyciu. Ten tusz obłędnie wydłuża rzęsy!!! Spokojnie może konkurować z tuszami np. L'oreala. Maksymalnie wydłuża rzęsy również zwiększa ich objętość. Nie wiem tylko czy zawarte w nim składniki odżywcze wpłynęły na ich wzrost, bo codziennie używam również serum do rzęs. Z pewnością kupię ten tusz jeszcze raz i kolejny, i kolejny... :)

A tutaj porównanie rzęs umalowanych i nieumalowanych:




KONKURS - wygraj wybrane legginsy od Bluebell-imc



21 komentarzy:

  1. oj piękny... ostatnie zdj jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. również go mam;) jaki piękny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto by pomyślał, że dal taki efekt.
    fajne focie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ładnie pokresliła rzęsy ta maskarka. Niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, widać efekt! rewelacyjny makijaż :)

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam i też dostałam go na spotkaniu blogerek ;) Jak dla mnie jest trochę mało wydajny ale może być.

    OdpowiedzUsuń
  7. łoooooooł, ale masz długaśne rzęsiska !:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale długie rzęsy ! Chyba się skuszę na ten tusz :)

    Zapraszam do siebie www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Efekt jest powalający, na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny tussz ale oczko zdecydowanie piekniejsze....róz jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie jest efekt. :)
    Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka różnica :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super oczka - widać efekt i to bardzo :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń