wtorek, 10 grudnia 2013

Trendy Care Mascara


Info producenta: Delikatny tusz do rzęs i brwi ze specjalną formułą odżywczą. Polecany dla osób o przesuszonych, łamliwych i nie poddających się ukształtowaniu rzęsach oraz dla osób, które pragną w subtelny sposób podkreślić ich naturalne walory bez zmiany koloru. Można również stosować, jako podkład pod kolorowy tusz lub pod zalotkę. 

Pojemność: 10 ml

Cena: 7,99 zł

Opakowanie: Przezroczyste, produkt jest widoczny.  Szczoteczka w białym kolorze.

Kolor: Przezroczysty, jednak dosyć mętny. Posiada perłowo-fioletowy, jakby holograficzny połysk.

Konsystecja: dużo rzadsza od tradycyjnego tuszu, produkt nie zbiera się na szczoteczce.

Zapach: neutralny


Moje wrażenia: Zawsze po podkreśleniu brwi szarym lub brązowym cienie do powiek, czesałam je brokatową maskarą, by je ułożyć i nabłyszczyć. Gdy po kilku latach ją wykończyłam, zaczęłam szukać innego produktu. Znalazłam wtedy Trendy Care Mascara marki Sensique. Używam jej codziennie. Sprawdza się bardzo dobrze :) Przeciągnięcie szczoteczką po brwiach pozwala usunąć nadmiar cieni z powiek, przez co ich makijaż jest bardziej naturalny. Ładnie nabłyszcza brwi, ale nie jest to "tłusty " połysk, tylko delikatny. Włoski są zabezpieczone i pozostają na swoim miejscu przez cały dzień. Ważne, że maskara nie obciąża zbyt mocno brwi. Nie czuć jej na skórze, nie daje uczucia ściągnięcia.




KONKURS - wygraj kosmetyczkę Guerlain
KONKURS - wygraj bon 100 zł na bizuterię Arteo Bijou
KONKURS - wygraj udział w sesji zdjęciowej

11 komentarzy:

  1. to ostatnie zdjęcie jest takie hipnotajzing <3 Piękne rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uzywam od lat i polecam ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam coś podobnego i jestem bardzo zadowolona ;) a makijaż boski !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk ale moja uwage przykol twoj makijaz jest perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń