wtorek, 3 grudnia 2013

Color is what I need


Dzisiaj tak jak lubię, czyli mnóstwo barw :) Kolorowa stylizacją, którą dopełnia neonowa biżuteria LiKaDo - różowy wisior i żółte kolczyki. Marynarka i spodnie w typowo jesiennych odcieniach musztardy i rudego brązu. Te spodnie to chyba jedyna brązowa rzecz w mojej szafie :)













Outfit:
kolczyki - LiKaDo
naszyjnik - LiKaDo
marynarka - H&M
koszula - Tally weijl
spodnie - Bluebell-imc
buty - DeeZee


KONKURS - wygraj kosmetyczkę Guerlain
KONKURS - wygraj bon 100 zł na bizuterię Arteo Bijou
KONKURS - wygraj okulary Firmoo z darmową dostawą
KONKURS - wygraj bransoletkę Nene Design

20 komentarzy:

  1. świetna koszula :)


    xx

    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki są w świetnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA! taki strój bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba połaczenie wszystkich kolorów i wrzucenie neonoego różu w całą stylizację! Kolorystyka na prawdę daje czadu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! I jestem pełna podziwu, ta fryzura bardzo Ci pasuje i wyglądasz w niej tak bardziej kobieco :)

    Jutro popołudniu dodam post o wodzie brzozowej, którym byłaś zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie! Dziękuję Ci za posta :)

      Usuń
  6. Rewelacyjne kolory! Jesień nie oznacza szaroburości:)

    Dzięki za odwiedziny
    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nigdy jesień nie jest szarobura :)

      Usuń
  7. Super, tak żywo, cała ja jesienna aura w tle używa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie, duży plus za buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie :-)
    Już oswoiłaś się z nową fryzurą? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim oswojeniem bywa różnie :) Na przykład wczoraj zapomniałam, że mam krótkie włosy i zaplanowałam zrobić sobie warkocz :)

      Usuń
  10. pasuje Ci ta stylizacja;] ale ja nie czułabym się dobrze w tylu kolorach na raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie uwielbiam mnogość kolorów :)

      Usuń