czwartek, 5 grudnia 2013

Bransoletki Yes/No Arteo Bijou


Wczoraj do mojego kuferka z biżuterią trafił zestaw bransoletek marki Arteo Bijou. Urzekł mnie nie tyle ich wygląd, co koncepcja ich wykonania. Bransoletki mają przywieszki z wyrazami: "Yes" oraz "No". Dla podkreślania przeciwstawności tych słów i stworzenia kontrastu, jedną bransoletkę wykonano z białych a drugą z czarnych kamiennych koralików. Myślę, że to byłby fajny prezent dla niezdecydowanych lub tych kochających przeciwstawności :) Bransoletki wykonane są z naturalnych kamieni: onyksu i agatu. Zapakowane są w solidne, eleganckie, grafitowe pudełeczko, zamykane na magnes.
Cena tego zestawu to 69 zł. W wersji pojedynczej koszt bransoletki to 39 zł.




zestaw bransoletek - Arteo Bijou

KONKURS - wygraj kosmetyczkę Guerlain
KONKURS - wygraj bon 100 zł na bizuterię Arteo Bijou
KONKURS - wygraj bransoletkę Nene Design

15 komentarzy:

  1. Dla mnie zawieszki mogłyby być troszkę mniejsze ale kolorki bransoletek są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nadgarstku nie wydają się aż tak duże jak na zdjęciach :)

      Usuń
  2. Ładnie zapakowane, bransoletki też niczego sobie. Jednakże cena zdecydowanie wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że cena jest ok w stosunku do jakości produktu. To naturalne kamienie, dobre wykonanie, solidne i eleganckie opakowanie.

      Usuń
  3. Piękne są, chociaż nie podoba mi się czcionka Yes/No ;-;
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. ojq śliczne bransoletki :) moja młodsza siostra się na nie czai :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Bardzo mi się podobają. Czekam na stylizację w której wykorzystasz te bransoletki na pewno będzie to ciekawie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w drugiej połowie grudnia pojawi się stylizacja z bransoletkami :)

      Usuń
  6. Śliczne... Takie proste ale idealne...

    http://mythajewelry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń