piątek, 22 listopada 2013

Sensique Total Look - Smoky Eyes


Ostatni makijaż jaki tu pokazywałam był cały w różu, więc pora na kolorystyczną odmianę w postaci smoky eyes. Jest to makijaż w całości wykonany kosmetykami marki Sensique. Do malowania powiek wykorzystałam paletkę Glamour nr 109, w której znalazły się 4 potrzebne mi cienie. Łuk brwiowy i kącik oka rozświetliłam białym cieniem. Wewnętrzne części górnej i dolnej powieki pokryłam ciemnoszarym, mieniącym się cieniem a zewnętrzne części grafitowym. Całość roztarłam srebrzystym cieniem. W tym makijażu miały wyróżniać się oczy, więc usta pozostały delikatne - pomalowane jasnoróżowym błyszczykiem.







Do wykonania makijażu użyłam:
-  podkład Matt Finish Foundation nr 202
- puder prasowany Matt Finish Powder nr 2
- korektor 2in1 Perfect Cover
-poczwórne cienie do powiek Glamour Palette nr 109
- tusz do rzęs XXL Color Care Mascara
- odżywczy tusz do rzęs Trendy Care Mascara (do czesania brwi)
- Błyszczyk do ust Colorful Dream Lip Gloss nr 302


  
naszyjnik - Bluebell-imc


KONKURS - wygraj zegarek z wąsem
KONKURS - wygraj zestaw kosmetyków Virtual

24 komentarze:

  1. Śliczny makijaż, bosko wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt,piękne zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cały make-up Sensique?? Fajne wyzwanie! Do tego wyszło dosyć ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty jesteś śliczna! :*
    Piękny makijaż.... a błyszczyk cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż ładny ale jak dla mnie robi cie trochę sztuczną.
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, ładnie :-) Pasuje bardzo do Twojego nowego image :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny make up!

    brak fotografa zmusza mnie do pisania postów, na które nigdy nie miałam czasu i wolałam je zastępować tymi ubraniowymi ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż, masz bardzo ładny kolor oczu

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski makijaż ! Błyszczyk mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś prześliczna :) Fajny naszyjnik.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię kosmetyki tej firmy, oczy wyszły prześlicznie ale to dlatego że ty jesteś ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! jestem pod wrażeniem;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik i makijaz bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu ! Uwielbiam smoky ;)

    OdpowiedzUsuń