wtorek, 12 listopada 2013

Moja metamorfoza It Looks z marką L'oreal Professionnel


Mimo że w blogowych sesjach nadal mam długie, rude włosy, to tak naprawdę już od trzech tygodni biegam z zupełnie nową fryzurą. A to wszystko dzięki marce L'oreal Professionnel i portalowi ofeminin.pl, którzy zorganizowali akcję Metamorfozy It Looks, w której miałam przyjemność wziąć udział wraz z czterema innymi uczestniczkami.

Metamorfozy odbyły się 21 października w poznańskim salonie AIRHAIR team, współpracującym z markami L'oreal Professionnel i Kerastase. Jest to atelier należące do  stylisty fryzur Sergiusza Pawlaka. To bardzo przyjemne i zarazem niesamowicie designerskie miejsce.


Metamorfozy trwały od godz. 10 do godz. 19. Zaczęliśmy od dobrania nam fryzur w stylu współczesnych It Girls przez Sergiusza i zrobienia zdjęć typu "wygląd przed metamorfozą". Następnie zostałyśmy zaproszone do farbowni, gdzie styliści z AIRHAIR  TEAM nakładali nam farby. W moim przypadku przed farbowaniem włosy zostały podcięta do linii żuchwy. Moje włosy w pierwszym etapie zdekoloryzowano. Kolejnym etapem było uzyskanie jasnego chłodnego blondu na końcówkach i popielatego blondu tuż przy skórze głowy.  Z farbą na włosach spędziłam dużo więcej czasu niż inne dziewczyny. Na szczęście nie odczułam żadnego nieprzyjemnego szczypania skóry głowy ani nieprzyjemnych, chemicznych zapachów. Moje poprzednie przygody z blondem kończyły się raczej zniszczeniem włosów, jednak w tym wypadku zastosowanie profesjonalnych farb sprawiło, że włosy praktycznie w żaden sposób nie odczuły negatywnych skutków farbowania. Nie są zniszczone, nawet wydaje mi się, że wyglądają lepiej.


Po farbowaniu na nasze włosy nakładano regenerujące i relaksujące maseczki. Następnie siadałyśmy przed ogromnymi lustrami, gdzie nas strzyżono i czesano. Dla mnie wybrano krótką fryzurę. To naprawdę duża zmiana w długości. Ciągle się z nią oswajam :) Mimo wszystko efekt cięcia jest bardzo fajny. Fryzura sama w sobie jest bardziej przestrzenna, włosy odstają od powierzchni głowy, nie są przychlapnięte. Podczas stylizacji Sergiusz uniósł moje włosy do góry i nadał  im dość drapieżny look. Do ułożenia tej fryzury został użyty puder zwiększający objętość włosów.


Po skończonej fryzurze, każda z nas była malowana przez wizażystkę. W oczekiwaniu na swoją kolej zajadałyśmy się przepysznymi przekąskami i udzielałyśmy miniwywiadów Pani z portalu ofeminin.pl. Gdy make-up był już gotowy stylistka dobierała nam ubrania z jesiennej kolekcji Mohito i trafiałyśmy przed obiektyw.

Podczas całego dnia towarzyszyli nam dwaj Panowie operatorzy, którzy nakręcili  ten oto filmik :)





Sergiusz Pawlak o mojej metamorfozie:"Aldona nosiła grzywkę, co optycznie skracało jej twarz. A ona ma piękną szyję, czoło i zarys żuchwy, co należało wyeksponować. Rudy kolor włosów niekorzystnie podkreślał jej naczynkową cerę. Dlatego po dekoloryzacji, nałożyłem przy skórze popielaty odcień, a potem chłodny blond na końcówkach"
 
O całej akcji możecie przeczytać również tutaj :)


KONKURS - wygraj książkę "Sztuka Urody - Kolor"
KONKURS - wygraj bluzę z tygrysem.



18 komentarzy:

  1. Zmiana jest niesamowita :-) Wyglądasz zupełnie inaczej :-) Gratuluję wygranej :-)
    Jak się czujesz z tą zmianą poza oswajaniem? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony bardzo fajnie, bo o blondzie myślałam już w tamtym roku (bałam się wtedy jednak spalenia włosów). Ze zmianą długości też nie mam problemu. Z drugiej strony jak sama się czeszę, to nie wygląda to już tak super jak na zdjęciach z metamorfoz. Nie mogę się też jeszcze przyzwyczaić do siebie na zdjęciach, często wydaje mi się, że wyglądam jakoś staro.

      Usuń
  2. wow niesamowite, jesteś piękna <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!! Wyglądasz obłędnie!!! <3 Nie poznałabym Cię :D Szczena mi opadła..... i jaki futrzak <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wizytę, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądasz, zazdroszczę metamorfozy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna metamorfoza. Przepięknie teraz wyglądasz, a fryzura naprawdę rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję metamorfozy, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta dziewczyna w krótkich brązowych włosach na boba to blogerka?

      Usuń
    2. Nic mi na ten temat nie wiadomo.

      Usuń
  8. wow, piękna zmiana! :)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa, fajnie móc wziąć udział w czymś takim, to byłaby miła odmiana od farbowania włosów przez mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie farbowanie jest nawet o niebo lepsze od wizyty w zwykłym salonie.

      Usuń
  10. Śweitna zmiana- wyglądasz rewelacyjnie, pasuje Ci. Jednak jakby mi obcięli moje włosy, to chybabym ich ...no. Nie lubię takich drastycznych zmian, nie jestem odważna jeżeli chodzi o włosy. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy przeżyły wiele zmian, więc jestem przyzwyczajona :)

      Usuń