czwartek, 7 listopada 2013

Lakiery Venita Glamour


W moje ręce wpadło ostatnio 5 lakierów Venita Glamour w dość jesiennej kolorystyce. Lakiery znajdują się w kanciastych buteleczkach o pojemności 10 ml, czyli są całkiem spore. Zapach typowy dla lakieru, ale nie jest mocno wyczuwalny.

Na opakowaniu widnieje opatrzona rysunkiem informacja o szerokim pędzelku. Spodziewałam się czegoś naprawdę szerokiego, przypominającego pędzelek z rysunku. Dość mocno zdziwiłam się, gdy zobaczyłam standardowy pędzelek. Jednak na paznokciu rozpłaszcza na tyle, by pokryć większą część płytki (być może o to chodziło producentowi).


Lakiery niebieski (G36) i zielony (G09) są typowo matowe. W ich przypadku po raz pierwszy zdarzyło mi się by nałożenie pojedynczej warstwy w zupełności wystarczyło do wykonania manikiuru. Kryją tak mocno, że druga warstwa jest zbyteczna i nic nie wnosi. Na zdjęciach poniżej mam nałożoną jedną warstwę tych lakierów. Moim ulubieńcem jest ten zielony :)

Pozostałe lakiery zawierają maluteńkie, mieniące się drobinki. W ich przypadku potrzebne jest nałożenie dwóch warstw.

Venita Glamour nr G09



Venita Glamour nr G36



Venita Glamour nr G41


Venita Glamour nr G32


Venita Glamour nr G07



KONKURS - wygraj książkę "Sztuka Urody - Kolor"
KONKURS - wygraj bluzę z tygrysem
KONKURS - wygraj serum Bioelixire Argan Oil

6 komentarzy:

  1. ładnie się prezentuję na paznokciach! :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely nails. Will you like to follow each other on GFC? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa, jak wygląda G32 na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń