poniedziałek, 14 października 2013

Wrześniowe nowości w mojej kosmetyczce

We wrześniu nie robiłam dużych kosmetycznych zakupów ale parę nowych kosmetyków znalazło się w mojej kosmetyczce. Oto one:

Ciemnozielony lakier do paznokci Wibo (ok. 5 zł). Zawiera wapń i witaminy. Stymuluje wzrost paznokcia.


Półtransparentna, nawilżająca pomadka Celia, odcień Nude nr 606 (ok. 10 zł). Pięknie pachnie winogronami.


Złoty lakier do paznokci Vipera nr 617 (ok. 10 zł). Szukam ładnego złotego lakieru i nie mogę znaleźć odpowiedniego. Ten jest na razie najbliższy moim wymogom.


Cień do powiek miss sporty nr 129 Sunset (ok. 6 zł)


Cynamonowa maska do stóp Dr Irena Eris (ok. 115 zł). Dostałam ją na początku września w celu przetestowania. Za jakiś czas pojawi się recenzja.


Krem do rąk Ecolab. Myślę, że to pojemne opakowanie starczy mi na ponad rok. Krem szybko się wchłania, nawilżając i natłuszczając skórę. Lipidowa warstwa pozostaje nawet po umyciu rąk.


Maska do włosów farbowanych Ziaja (ok. 6 zł). Jest świetna, więc zamierzam przygotować recenzję.


Kolorowe brokaty, którymi zamierzam zdobić paznokcie.


A na jutro szykuję dla Was konkurs. Do wygrania będą dwa zestawy kosmetyków Virtual :)

KONKURS - wygraj baseball'ową bluzę od BlueBell-imc

6 komentarzy: