wtorek, 29 października 2013

New in - accessories

Dzisiaj post o samych niewielkich rozmiarów akcesoriach, jakie ostatnio do mnie trafiły :)

Pierścionek z kotem. To prezent. Podoba mi się odejście od tradycyjnej formy pierścionka. Kot owija się wokół palca i tworzy pierścionek sam w sobie.


Kolczyki - efoxcity.com
Duże, widoczne, z deka kiczowate. Wykonane z plastikowych kamieni i cyrkoni. Urzekły mnie matalowe muchy - lubię owadzi trend w biżuterii.


Wykonana z białej koronki. Sesję z opaską możecie obejrzeć tutaj 


 
Spinka z wisienkami. Kupiona w lokalnym sklepie.


KONKURS - wygraj baseball'ową bluzę od Bluebell-imc
KONKURS- wygraj zestaw kosmetyków Virtual
KONKURS- wygraj udział w sesji zdjęciowej
KONKURS- wygraj serum Bioelixire Argan Oil

11 komentarzy:

  1. kolczyki najlepsze ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki fantastyczne, ajj zazdroszczę;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaje się na te kolczyki, ale sama nie wiem, mam jakieś mieszane odczucia:/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ;) najbardziej podoba mi się owadzi trend ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na prawdę cudny blog !
    uwielbiam to <3

    ZAPRASZAM DO MNIE
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek jest najśliczniejszy^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna biżuteria a kolczyki są powalające!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń