wtorek, 10 września 2013

Walk in the woods


W dzisiejszym zestawie moja ulubiona plisowana spódnica. Długo mi się marzyła, aż w końcu moje oczy z wielką satysfakcją ujrzały odpowiednią w second-handzie. Top i sztruksowa koszula w łączkę to też łupy z SH. Koszula  to niegdyś znienawidzony przeze mnie element garderoby. Teraz koszule zajmują sporo miejsca w mojej szafie i chyba się już z nimi nie rozstanę :) Kolorystyka już dość jesienna. Również z włosów pozbyłam się kwietnego wianka na rzecz koronkowej opaski z Accessoires Cheveux Chics.









Outfit:
koszula - second hand
top - second hand
torebka teczka - H&M
spódnica - second hand
baleriny - CCC

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam maxi spódniczki! Piękny masz kolor włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO CIEKAWA STYLIZACJA:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna opaska:D <3

    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. takie luźne stylizacje moim zdaniem są najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. love the skirt and your gorgeous hair!!!

    Alexa <3
    http://sleepeatbreathefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście spacerowy zestaw :-)
    Widzę, że znów nastąpiły zmiany na blogu i chyba teraz jesteś jedyną autorką bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zostałam już sama na blogu. Dziewczyny zdezerterowały. Tylko mi zostało wystarczająco samozaparcia i chęci do robienia postów. Ja tak łatwo się nie poddam :) Trudno będzie codziennie przygotowywać posty, ale postaram się by pojawiały się co 1-2 dni.

      Usuń
    2. Trzymam za Ciebie kciuki :-) Pisz :-)

      Usuń
    3. Zapracowani ludzie, którzy pracują i studiują jednocześnie, choćby chcieli nie mają czasu na przebieranie się i mizdrzenie do aparatu dlatego musiałyśmy odejść:) pozdrawiamy i życzymy sukcesów:*

      Usuń
  7. Jestem wielbicielką opasek :) cudowny look :) No i MEGA włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Your haircolour is lovely!

    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz kochana rewelacyjnie :) Świetna fryzurka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna opaska jak i cały zestaw:)) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Cudowne zdjęcia i boska stylizacja! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz sliczny kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny kolor wlosow! dziekuje za mily komentarz!

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w tej maxi:)
    a włosy masz cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi mega podoba się top, który masz pod koszulą! :D Świetnie Ci w takich barwach. A co do jesieni - ja zaczynam już nosić jesienny płaszczyk i sweterki... lato minęło równie szybko jak się pojawiło.

    OdpowiedzUsuń