poniedziałek, 23 września 2013

Sierpniowe nowości w mojej kosmetyczce

Bardzo spóźniony ten post. Odkładany prze posty z serii trendów. Nowości sierpniowe, dlatego niech nie dziwi was obecność mleczka do opalania :)


Szminka Kobo nr 108 Fuchsia (ok. 16 zł)
Od jakiegoś czasu zdecydowanie mój numer 1. Żałuję, że zdjęcia nie oddają jej intensywnego koloru.



Serum scalające rozdwojone końcówki, Garnier (ok. 15 zł)
Kupiłam je w dniu w który zobaczyłam telewizyjną reklamę. Oczekiwania miałam spore i sporo też się zawiodłam. Wiem, że nic nie scali połamanych i rozdwojonych włosów, ale może to trochę zamaskować. Po kilku użyciach nie widziałam różnicy. Ostatecznie ścięłam końcówki i stosuję serum z nadzieją, że opóźni ich niszczenie. Plusem jest przyjemny owocowy zapach. Produkt ma dość wodnistą konsystencję i nie pozostawia na długo tłustego filmu na włosach.


 Jedwab do włosów BIOSILK (ok. 3,40 zł)
 Kupiony na biedronkowej promocji.



Włoskie mydło aromatyzowane
Dostałam je w prezencie z podróży. Pięknie pachnie winogronami.


Lakiery do paznokci, Lemax (ok. 2,50 zł)


Lakiery do paznokci: Daily colour, Lemax, miss sporty, Party Care


Mleczko do opalania Soraya SPF 15 (ok. 18 zł)


Balsam ujędrniający do ciała, Garnier.
Od razu po użyciu odczuwalny jest efekt napięcia skóry. Ma orzeźwiający, cytrusowy zapach.


Farba do włosów L'oreal Preference, kolor Pure Paprica (ok. 33 zł)
Farbuję nią włosy już kolejny raz w tym roku i chyba długo nie zamienię jej na nic innego :)


KONKURS - wygraj sesję zdjęciową.

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawiodłaś się na Garnierze - sama byłam bardzo ciekawa działania tego serum, ale póki co mam sporo kosmetyków do wykończenia, o podobnym działaniu i dlatego go jeszcze nie zakupiłam - a teraz nie wiem czy w ogóle to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. brakuje mi czerwonej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jesteś, świetny blog!
    mam prośbę.. wejdziesz w link w stronę z ostatniego postu u mnie na blogu? będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, proszę - jakie fajne zakupy porobiłaś :-) Zrób sobie jakiś fajny manicure i go pokaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolorki lakierów i oczywiście kostium piękny:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor szminki! uwielbiam takie nieoczywiste kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o promocji w Biedrone na jedwab do włosów. Nie wiem może czy jest jeszcze aktualna?

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jedwab Biosilk <3 kolor szminki jest śliczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zainteresowały mnie lakiery.

    OdpowiedzUsuń