środa, 18 września 2013

Różowy zawrót głowy


Ostatnio przygotowywałam różowy makijaż na pewien konkurs. Z tej okazji powstała seria zdjęć z kolejnymi etapami przygotowania tego make-upu. 

1. Ujednolicenie cery. Od lat używam kryjącego pudru w kremie Lirene nr 3. Pod oczy nakładam jasnobeżowy korektor, a przy skrzydełkach nosa zielony (korektor 2w1 Sensique). Zamiast pudru do zdjęć używam mineralnego podkładu L'oreal (nr3) - świetnie kryje, tuszowanie krostek jest zwykle już zbędne.


2. Na górne partie kości policzkowych i skronia nakładam rozświetlacz w kremie.



3. Na kości policzkowe nakładam róż. Ostatnio używam pomarańczowego odcienia z Wibo.



4. Brwi przyciemniam ciemnobrązowym cieniem. Nakładam go za pomocą cienkiego, płaskiego pędzelka.



5.Kontur oka obrysowuję kredkami: różową (wewnętrzną część oka) oraz brązową (zewnętrzną).



6. Na całą powiekę nakładam połyskujący złotem różowy cień Kobo, rozcierając go w kierunku brwi.



7. Na zewnętrzny kącik oka, w kierunku brwi nakładam cień w kolorze mocnego różu (Inglot).



8. Podkręcam rzęsy zalotką przez ok. 20 sekund.



9. Rzęsy tuszuję maskarą Wibo. Stosuję zasadę trzech malowań ( za pierwszym razem pociągam szczoteczką przez całą długość rzęs, drugim od połowy, trzecim same końcówki).



10. Usta przygotowuję pod pomadkę, wklepując w nie odrobinę korektora.



11. Na usta nakładam moją ulubioną pomadkę - Kobo nr 108 Fuchsia.


Użyte kosmetyki:


Efekty:



26 komentarzy:

  1. cudnie wyglądasz! pomadka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! naprawdę piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważny, ale budzi w jesieni do życia!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny makijaz, swietnie kontrasuje z kolorem twoich wlosow. Bardzo mi sie podoba. Dziekuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny! Zazdroszczę zdolności do takiego wspaniałego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo odważny makijaż, ale czasem odrobina szaleństwa nikomu nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt!! nie dla mnie, ale ty wyglądasz świetnie!

    Zapraszam do mnie ==> http://curls-and-waves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No moja droga - dajesz po oczach :-D
    Nie znoszę różowego, ale u Ciebie fajnie koresponduje z Twoją urodą, plus tego efekt końcowy jest bardzo sympatyczny :-) Duży plus ode mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Usta! Cudo! Pięknie Ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :D
    I do tego różowo super

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ładnej buzi wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądasz! Cień z kobo mam i bardzo lubię ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny makijaż! Pięknie wyglądasz! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż rewelacja, wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż! Cudownie wyglądasz :)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. woow, jestem pod wrażenie, genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poćwiczę malowanie rzęs według twojego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona!!! Wyszło super
    wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń