czwartek, 1 sierpnia 2013

mojeciuchy.pl

Czy znacie serwis mojeciuchy.pl ??? To wyjątkowe miejsce w sieci, które łączy w sobie cechy sklepu, second-handu, ciuchowego swapu i kobiecego portalu. To coś dla pań kochających ubrania !!! Można tutaj nie tylko wzbogacić swoją szafę czy zamienić się ciuchami. Tutaj możecie dzielić swoją odzieżową pasję z innymi fankami serwisu. W zakładce Oferty możecie sprzedawać swoje ciuchy  bądź kupować je od innych użytkowniczek. W dziale Pasaż znajdziecie oferty sklepów internetowych. Kupicie tam wszystko: ubrania, torebki, buty, biżuterię itp. Własne stylizacje z zakupionymi ubraniami będziecie mogły pokazać w Showroomie. Po zakupach możecie wpaść na Forum i wymienić z innymi paniami poglądy nie tylko na temat mody i urody, ale również poruszyć wiele ciekawych tematów jak np. uczucia i związki czy nauka i praca. Serwis organizuje również konkursy z atrakcyjnymi nagrodami :) Nam bardzo podobają się takie miejsca w sieci. A co Wy myślicie o takich serwisach? Chętnie poznam Wasze opinie :)



Oferty sklepów:
(kilka przykładowych)

 SUKIENKI: 


1. Nife 128zł 2. Figl 116,90zł 3. Figl 129zł


1. La'Aurora 149zł 2. Nife 128zł  3. Nife 119zł

BLUZKI:


1. Katrus 79zł 2. Nife 88zł 3. Katrus 79zł


1. Sunwear 79,90zł 2. Katrus 99zł 3. Enny 92zł

SPÓDNICE:


1. Katrus 89zł 2. Nife 80zł 3. MOE 55zł


1. Katrus 89zł 2. Katrus 89zł  3. Nife 80 zł

MARYNARKI:


1. Nife 109zł 2. Katrus 129zł 3. Katrus 139zł


1. Cudmoda139zł 2. Figl 129zł 3. Cudmoda149zł

SPODNIE:


1. Cudmoda 29,90zł 2. Cudmoda 74,90zł 3. Cudmoda 29,90zł

BUTY:


1. 99zł 2. 89zł 3. 119zł 4. 129zł

BIŻUTERIA:


1. 3,99zł 2. Iloko 18,90zł 3. Iloko 25,90zł  4. Iloko 25,90zł 5. Lemon Lovely 17zł


1. 3zł 2. 3zł 3. Iloko 10,90zł 4. Jubileo 24,90zł

Oferty indywidualne:
(kilka przykładowych)











by Aga & Aldona

23 komentarze:

  1. Mają super ciuszki w swoim asortymencie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajne ciuszki !! ;)
    zapraszam do mnie, możecie pomóc dzieciom z domu dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga sukienka i neonowa spódnica są świetne.!
    klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ciuszki, chyba sobie zaraz zajrzę na tę stronkę ;)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja korzystam z vinted.pl ;) Ale na tą stronę też zajrzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam swoje konto tam, ale zupełnie już tam nie zaglądam. Zdecydowanie bardziej wole szafa.pl


    +obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam raz, fajne rzeczy są, jednak ja zalogowałam sie do vinted ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy mają na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super inicjatywa! bardzo podoba mi się ten blog, coś mi się wydaje, że zostanę na dłużej - obserwuję ;) !

    https://www.facebook.com/Compagnion2

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne sukienki - zwłaszcza druga z pierwszego zdjęcia i te z drugiego! Neonowa spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Same fajne rzeczy wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. neonowa spódniczka najlepsza !
    gorąco pozdrawiam !
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością przejrzę ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stronę znam, ale jak tam weszłam to się połapać nie mogłam, zły wygląd jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś dawno tam buszowałam i od tej strony zaczęła się moja przygoda z modą więc mam do niej sentyment, ale teraz nawet tam nie wchodzę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przejrzałam kilka postów, i powiem Wam, że macie naprawdę super stylizacje! I bardzo podoba mi się pomysł prowadzenia bloga we trójkę :)

    Zapraszam na swój nowy 'fanpage' na facebooku - https://www.facebook.com/summerneeded :)

    I dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń