czwartek, 4 lipca 2013

PUPA DIVAS LASHES



Dzisiaj będzie mała recenzja tuszu do rzęś Pupa Divas Lashes. Dostałam go na ostatnią gwiazdkę w zestawie z czarną kredką do oczu. Cena samego tuszu w drogerii to ok. 60 zł.


Info o tuszu:  Niezwykła formuła zapewnia podwójne działanie: maksymalne pogrubienie i zwiększoną objętość. Kombinacja wosków oraz modelujących składników powoduje natychmiastową zmianę objętości rzęs bez pozostawiania grudek. Mikrogranulki czarnej celulozy pozwalają na maksymalne pogrubienie rzęs. Innowacyjny aplikator charakteryzujący się większą przestrzenią pomiędzy włoskami powoduje idealne rozprowadzenie mascary, “sztywne” włoski pozwalają idealnie rozczesać rzęsy.


Muszę przyznać, że pokochałam ten tusz od pierwszego użycia. To chyba najlepsza maskara jakiej używałam. Jej ważną zaletą jest duża szczoteczka, dzięki której rzęsy są mocno pogrubione, ale niesklejone. Tusz fantastycznie wydłuża rzęsy. Jest idealny na imprezy i specjalne okazje. Nadaje oczom bardzo zmysłową oprawę. Olga niesamowicie mi go zazdrości :)



Oto efekty używania tuszu na moich rzęsach:


by Aldona

4 komentarze:

  1. Już nie będę zazdrościć bo i ja takowym zamierzam sobie zakupić:P (Olga) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spektakularny efekt! ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt bardzo fajny :-) Piękne wydłużenie :-)

    OdpowiedzUsuń