czwartek, 25 lipca 2013

Nowości w mojej kosmetyczce


Po kilku stylizacjach pora zajrzeć do mojej kosmetyczki. Pojawiło się w niej ostatnio kilka kosmetyków. Kilka pielęgnacyjnych, a z kolorówki lakiery do paznokci.

Kuracja przeciw wypadaniu włosów Radical.
 Kuracja zawiera 15 ampułek z dołączonym plastikowym aplikatorem w formie małego lejka. Produkt aplikuje się bezpośrednio na skórę głowy przez kolejne 15 dni (1 ampułka na 1 użycie). Ja przez nierozgarnięcie wyrzuciłam aplikator wraz z pierwszą ampułką. Nie mogłam go znaleźć później w koszu, więc teraz muszę wcierać kurację palcami, co jest bardzo niewygodne i pewnie nieefektywne.
Paski do wybielania zębów.
Wyglądają zupełnie jak porowate plastry opatrunkowe, z tą różnicą, że są przezroczyste. Nakleja je się na zęby i trzyma 20 minut. Po użyciu nie zauważyłam dużej różnicy, za to moje zęby były potem nadwrażliwe.


Balsam do suchej skóry Joanna
To już kolejny balsam do ciała z tej serii  Naturia Joanny. Po algach morskich przyszedł czas na oliwki. Dla mnie te balsamy są fantastyczne. Widzę, że świetnie nawilża moją skórę, a latem zwykle mocno się wysusza. Jego konsystencja jest na tyle lekka (ale nie wodnista), że bardzo dobrze rozprowadza się po skórze i szybko wchłania. Jest baaaardzo wydajny i ma niską cenę (ok. 8 zł). Ostatnio to mój niekwestionowany numer 1.


Esencja perfumiarska
Po rozrobieniu z alkoholem będzie mi służyć jako perfumy. Muszę tylko znaleźć odpowiedni flakon z rozpylaczem.


Piórnik z próbkami FM
Dostałam niedawno zestaw próbek zapachów marki FM. Teraz ciągle wącham i codziennie testuję różne zapachy.


Lakiery do paznokci


Lubię często zmieniać kolory na  paznokciach. Poza tym kiedy mam je pomalowane, to ich nie obgryzam :) Zwykle kupuję tanie lakiery (najdroższy na zdjęciu to wibo za 5,90). Oczywiście widzę sporą różnicę w jakości droższych lakierów, ale kiedy potrzebuję więcej kolorów to tańsza opcja jest najbardziej ekonomiczna. Kolory to moja mała obsesja. Po przejrzeniu fashion guidów i beauty trendów na nowy sezon, zawsze mam listę modnych kolorów na paznokciach i dokupuję wszystkie potrzebne mi kolory. Prezentowany na zdjęciach granatowy lakier (odcień cyraneczka) kupiłam już na jesień. Wśród moich lakierów pojawiły się również neony, szarość (świetnie wygląda na paznokciach), mięta i biel. Biały lakier to już kolejny, który kupiłam w tym roku - oszalałam na punkcie bieli na paznokciach :) Nie spodobała mi się za to żelopodobna formuła lakieru Wibo - jak dla mnie jest za rzadki.


Mydło syberyjskie do mycia włosów
Jestem nim zachwycona, dlatego niedługo pojawi się jego recenzja.

by Aldona



7 komentarzy:

  1. Właśnie chciałam znać opinię na temat tych plastrów wybielających, bo strasznie je reklamują ostatnio :c
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi takie polecił sam lekarz. Ważne żeby nie trzymać ich dłużej niż 30 minut na zębach bo dziąsła robią się czerwone. Poza tym rewelacja trzy plasterki i zęby bielutkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten zielony lakier z vibo :)

    obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli od tych pasków wybielających muszę się trzymać z daleka

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery do paznokci są cudowne.Tyle z nimi zabawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory lakierów. Chętnie wypróbuję tą kurację do włosów, bo właśnie czegoś takiego ostatnio szukam;) Zapraszam dziś na nowy post kosmetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń