wtorek, 16 lipca 2013

Neon peplum skirt


Zabieram Was do Kazimierza Dolnego nad Wisłą, by pokazać moją najnowszą spódniczkę - neonowo-limonkowa z baskinką. Wygrałam ją w konkursie na facebookowym fanpage'u marki Preska. Od razu stała się jedną z moich ulubionych spódniczek. Jest wykonana z elastycznego materiału, świetnie dopasowuje się do bioder. Sama baskinka też odstaje tak jak trzeba :) Z nowości mam jeszcze dodatki - naszyjnik kupiony w Tesco i torebka z wyprzedaży z Tally weijl (to już moja trzecia z tego fasonu i na pewno nie ostatnia). A na paznokciach ukochany ostatnio przeze mnie biały lakier, który wypatrzyłam na wiosennych pokazach mody.













Outfit:
  • spódnica - Preska
  • top - H&M
  • naszyjnik - F&F/ Tesco
  • pierścionek - H&M
  • torebka - Tally weijl
  • buty - CCC
by Aldona

17 komentarzy:

  1. przed ostatnie foto ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz! Uwielbiam neon ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, spódniczka jest genialna i świetnie się na Tobie prezentuje ;)

    Ja też dopiero w tym sezonie pierwszy raz pomalowałam paznokcie na biało i wygląda to pięknie, lecz jest to bardzo wymagający kolor

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Kazimierz dolny! A Ty masz super opaleniznę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ;)
    Super zestaw!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny neonek zapraszam do mnie
    rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, a spódniczka bardzo przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz nieziemsko!!!! jaki kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej jaka spódniczka ! świetna stylizacja !

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com
    dodałam do obserwowanych - może zrobisz to samo jak ci się spodoba ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No laska - wyglądasz niesamowicie w tej spódnicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wygladasz, super spodniczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka jest GENIALNA! Obłędy kolor :)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i obserwacji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń