niedziela, 28 lipca 2013

All about the dogs


W dzisiejszym stroju psy odgrywają niemałą rolę. Pojawiają się na 3 elementach. Do torebki przypięłam buttona z pieskiem chihuahua. Na palcu mam czano-biały pierścionek w kształcie głowy buldoga, który kupiłam na LUBLIN POP UP SHOP, od projektantki Joanny Łubkowskiej. Trzeci psi motyw to koszulka z rottweilerem. Jest inspirowana projektem Givenchy, który jakiś czas temu zachwycił fotografów street fashion. Taką koszulkę można kupić np. na Allegro TUTAJ. Oprócz tego po raz pierwszy pokazuję Wam oversize'ową, dżinsową kurtkę, którą odkopałam na strychu..










fot. Paweł Nowak

Outfit:
dżinsowa kurtka - vintage
koszulka z rottweilerem - Blu Bell
szorty - H&M
obroża - H&M
bransoletka kolce - iloko.pl
złota bransoletka mankiet - iloko.pl
bransoletka transparentna - no name
pierścionek z psem - Joanna Łubkowska
złoty pierścionek - H&M
buty - DeeZee
by Aldona

41 komentarzy:

  1. Wyglądałaś prześlicznie.! Te zdjęcia na kamieniach najlepsze.!
    klaudussia-hehe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Bosskie buty :))
    Obserwuję i liczę na rewanż :**
    _____________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i świetny blog!
    Obserwujemy? Ja już cię dodałam :* vivr33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. publicznie obserwujesz mojego bloga ? :D
    ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The colour on those shoes are amazing :O Love your denim jacket too,

    Ruth x

    Enter my giveaway if you'd like :)

    www.kimkimipie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. drapieżnie:-) podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie samo spostrzeżenie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty ! ;)
    super blog, zapraszam do siebie
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. You look completely amazing. I'm totally in love with your shorts!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. pozdrawiam! super outfit ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne fotki i super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw :) Butki cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaakie boskie zdjecia! sliczna jestes. buuty - cudo podobnie jak bluzka

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice aoutfit for greats pics :)
    I follow you right now in Google Friend; take a look to my blog and said me what do you think about it and follow back? :) KelaTaconea

    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Bardzo sympatyczny blog!
    Moze obserwujemy?
    Pozdrowienia!
    Gosia

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówiłam Ci, że super masz predyspozycje do pozowania? :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. TO ZDJĘCIE GDZIE LEZYSZ NA KAMIENIACH JEST SUPER :) BUTY MI SIE PODOBAJĄ TWOJE

    OdpowiedzUsuń
  20. bransoletka kolce cudowna <3 ide sprawdzic ile kosztuje :D oraz te buty *.* w sumie mam takie same ale brazowe a te sa takie zywe :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne buty :)
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :http://wana-wanaa.blogspot.com/
    + Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne zdjęcia-świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. In love with your outfit! Spectacular photographs!
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe i odważne połączenie ;)
    jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń