sobota, 9 marca 2013

Beauty trends SS13

Makijażowe trendy na wiosnę / lato 2013:

LATA 60-TE



SOFT MAKE-UP



SMOKY EYES



PODKREŚLONA DOLNA POWIEKA



BRĄZOWE POWIEKI (CIENIE + KREDKA)



CZERWONE POWIEKI



KOBALTOWE CIENIE



MAGENTA



METALICZNE POWIEKI



POMARAŃCZOWE CIENIE



RÓŻOWE CIENIE



ŚLIWKOWE CIENIE



TURKUSOWE KRESKI



ZIELONE CIENIE



KOLOROWE KREDKI I EYELINERY




DŁUGIE RZĘSY



MOCNE BRWI



MATOWE USTA



RÓŻOWA SZMINKA (ZWŁASZCZA FUKSJA)



JAGODOWA SZMINKA



CZERWONE USTA



BRĄZER NA TWARZY



BIAŁE PAZNOKCIE



CZERWONY PASEK



FRENCH MANICURE




METALICZNE PAZNKCIE



NUDE MANICURE



JASNORÓŻOWE PAZNOKCIE



ZDOBIONE PAZNOKCIE


 
by Aldona

Zapraszamy na KONKURS

8 komentarzy:

  1. Soft make up i metaliczne paznokcie to moje typy!

    OdpowiedzUsuń
  2. niektore trendy mnie szcezrze przerazaja ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam soft makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. soft makeup i nude paznokcie to moje typy!

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli mam wrażenie że wszystko jest trendem na ten rok. i dobrze, dla każdego coś smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pal licho makijaże, ale jakie piekne to są dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre makijaże bardzo mi się podobają, inne wręcz przeciwnie. Różnorodne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń