poniedziałek, 25 lutego 2013

Lublin Blogger's Meeting - gifts


Dziś postanowiłyśmy pokazać upominki, które otrzymałyśmy na spotkaniu blogerek lubelskich. Było ich naprawdę sporo, dlatego nie zrobiłyśmy tego w poprzednim poście. Ledwo dotaszczyłyśmy te wszystkie paczki do domu :)


 Lista firm która ufundowała upominki: Rimmel, Astor, Madame Lambre, Vipera, Drogeria Natura, Biały Jeleń, Barwa, Cleanic, Mariza, Forte Sweden, Drogeria Sekret Urody, Orginal Source, Wibo, Kupiec, Wawel, Plusssz, Orbit, Barilla.














10 komentarzy:

  1. powiem tylko tyle zazdroszczę...

    hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super


    Dzięki za komentarz na www.polinefashion.pl

    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że spodobało Ci się to, co pokazałam w moim najnowszym poście. Ja mogę powiedzieć że zazdroszczę spotkania! Pewnie bawiłaś się świetnie, a te wszystkie prezenty niespodzianki są super. Bardzo chciałabym kiedyś w takim spotkaniu uczestniczyć. Będę tu zaglądała na pewno! Dołączam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to brzmi jak super spotkanie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja nie mam możliwości brania udziału w podobnych spotkaniach, a szkoda. :(

    Pozdrawiam,
    paulinab

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, zapewne taszczyłyście je w duchu z zadowoleniem!
    Extra upominki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrze na to wszystko ze złamanym sercem !!!! Jejku też chce tyle prezentóóóów ! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. To teraz nic, tylko dobrze się z nimi bawić :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne upominki, też takie chce ;DD
    Maluj się kochana do bólu ;))
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej ile tego *.* w moim województwie chyba nie było jeszcze takiego spotkania,widziałam że dziewczyny z mojej okolicy coś planowały,ale jednak spotkanie nie doszło do skutku... nie chodzi mi o spotkanie dla prezentów( bo niektórzy tylko takich spotkań oczekują aby coś dostać.....) ale porostu żeby pogadać i się zapoznać :)

    co powiesz na wzajemna obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń