środa, 13 lutego 2013

Fashion trends SS13 - typy ubrań

Trendy wiosna / lato 2013 - najmodniejsze kroje i typy ubrań:

BERMUDY


BIAŁA KOSZULA


BLUZKI BEZ KOŁNIERZY


CYGARETKI


DŻINSOWA KURTKA


KAMIZELKA


KOBIECY SMOKING


KOSZULA BEZ RĘKAWÓW


KRÓTKI GARNITUR


KRÓTKI TOP


KWIECISTE SUKIENKI Z PASKIEM


OŁÓWKOWA SPÓDNICA


PŁASZCZ
Najlepiej w formacie oversize.


PUDEŁKOWA KURTKA


SPÓDNICA A


SREBRNA SPÓDNICA


ŻAKIET CHANELKA


ŻAKIET Z PODUSZKAMI

by Aldona
Zapraszamy na KONKURS. Wygraj dowolne okulary Firmoo.

18 komentarzy:

  1. niektórych trendów totalnie nie rozumiem, ale biała koszula, czy kosuzla bez rękawów, czy sukeinki w kwiatki z paskiem loove

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie wszystko do mnie trafia;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. mało jest tu rzeczy w moim stylu, jedynie biała koszula i ewentualnie czarne cygaretki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że biel króluje na wybiegach.. i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wiekszosc super ! obserwuje i zapraszam do mnie http://northflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko tylko nie bermudy.. ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przypadły mi do gustu te trendy. Tylko może w nieco bardziej 'ulicznym' wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochana jestem w tych trendach po uszy :) czekam już z niecierpliwością na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cos dla siebie tez bym znalazla
    tylko oczywiscie w normalnym rozmiarze ;)
    zapraszm do siebie na bloga
    mam teraz konkurs z rozdaniem kosmetykow z MUA
    moze co Ci sie spodoba? ;)
    bedzie milo
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już chcę wiosne! Prawie wszystko mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten żakiet z poduszkami jest tragiczny haha :D Ale ogólnie pokaz ciekawy :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :) Uwielbiam białe koszule :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Właściwie to niezbyt wiele rzeczy mi się podobało na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. koszule bez rękawów... ale poza nimi niewiele rzeczy mi się podoba;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    Fajny post
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. skóra i cekiny to lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this post and your blog!!

    www.fashionmuffins945.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń