wtorek, 12 lutego 2013

Fashion trends SS13 - KOLORY

Trendy wiosna/lato 2013 - kolory

BLACK & WHITE
 Nieśmiertelne połączenie kolorystyczne.

BEŻE
Nudziaki w romantycznej wersji. Ja pokochałam suknie od Valentino :)


BIEL
Trend, który nie może opuścić na latem :)


BORDO
Ciemne kolory wcale nie opuszczają na po zimie :)


CZERWIEŃ


KOBALT


NEONY
Neonowe szaleństwo trwa :)


PASTELE
Mają mniejszą siłę rażenia niż rok temu, ale nadal je nosimy :)


PISTACJA
Nową miętą zostaje pistacja !!!


POMARAŃCZOWY


SZMARAGDOWA ZIELEŃ


ZŁOTO


ŻÓŁTY

by Aldona
Zapraszamy na KONKURS. Do wygrania dowolna para okularów z Firmoo.com

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. szeroki wybór kolorów :) każdy znajdzie coś dla siebie! :) i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja pozostane przy miecie, pistacjowy dla mnie za neonowy:)
    ogolnie fajne inspiracje, zapraszam na nowy post;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. acyh juz chcę tej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym słowem wszystkie kolory dozwolone! Mówię to oczywiście z przymrużeniem oka, bo dla mnie zawsze wszystko w modzie dozwolone, niezależnie od trendów aktualnych;) Najbardziej jednak biel i czerń wydają mi się mieć szansę zaistnieć jako typowe kolory wiosny i lata. Zobaczymy;)
    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń