czwartek, 28 lutego 2013

Be My Trash


Hej! Chciałabym dzisiaj zaprezentować Wam markę TRASH, w której ubraniach poprostu się zakochałam :-)

Autorką marki jest projektantka Angela Brejt. Napewno większość z Was przeglądając zdjęcia w internecie natrafiło (tak jak i ja) na sukienke z motywem King Konga, której zdjęcie możecie zobaczyć poniżej :-) Wspomniana sukienka pochodzi właśnie z kolekcji Trash zatytułowanej "Be My King Kong". Ubrania marki Trash są bardzo oryginalne, mają interesujące motywy (głównie dżungla i King Kong :-D), zachwycają innowacyjnością kształtów i barw, są unikatowe. A co najważniejsze dzięki nim możesz być wyjątkowa oraz jedyna w swoim rodzaju i nie obawiać się, że spotkasz kogoś, kto będzie ubrany tak jak Ty, bo modele ubrań marki Trash powstają w limitowanych seriach (niektóre często tylko w kilku egzemplarzach).

Właścicielka marki opisuje ją w następująy sposób:
"Moje kolekcje celowo są limitowane .Większość ubrań jakie tu spotkasz zostały wyprodukowane w 4-5 egzemplarzach. Są też takie , które zrobiłam w jednym egzemplarzu .To wyjątkowe pozycje dla wyjątkowych kobiet .Która z nas nie chciałby mieć jedynej na Świecie sukienki czy kurtki ? Trash daje Ci okazję zostać właścicielką takowej za niewielką cenę..." (cytat pochodzi z polki.pl)

Poniżej troszkę zdjęć ubrań marki Trash pochądzące z kolekcji "Be My King Kong" oraz "New King Kong".Więcej informacji o marce znajdziecie na stronie BeMyTrash oraz na fanpage na facebook.
















by Aga

27 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam tę markę, a najbardziej legginsy z gorylem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm jakoś getry w banany mnie nie przekonują:D ale z gorylem to już co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie banany! Mój też ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. zielona sukienka jest świetna. również ta z długim rękawem z motywem goryla.
    a legginsy z pyskiem goryla pojawiły się w teledysku Małpa "Skała". :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Love!



    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Leginsy w banany najlepsze!
    Zapraszam Was w wolnej chwili do siebie na blog fimejl :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje bardzo za odwiedziny ! ;)
    Świetna kolekcja ! Sukienka w banany mnie pokonała haha ;) mega, mam nadzieję, że jeszcze nas odwiedzisz !
    Pozdrawiam Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 rząd 6 i 8 *.*
    śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewątpliwie odważne ciuszki :) Niektóre bardzo mi się podobają innych nawet bym nie ruszyła :) Intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niekonwencjonalne podejście do mody. Duży plus dla tej marki za odwagę do pokazywania takich ciuchów. Patrząc na zdjęcia można śmiało zauważyć że nie są to materiały byle jakiej jakości. Zostałam oczarowana :)

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie i odważnie ;) Sama bym czegoś takiego nie założyła ;D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. pragnę tych leginsów *_____*

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 2 legginsy po prostu powalają na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  15. trafiłam na tę projektantkę jakiś czas temu i również byłam zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne rzeczy <3 zapraszamm
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawie tu ! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam jej projekty na kilku blogach, może nie mój styl, ale cenię sobie za oryginalność :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalne rzeczy

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, te z bananami są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te zestawy, Ewelina Listowska bardzo często promuje ich ubrania

    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. very nice and authentic!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń