niedziela, 13 stycznia 2013

Zegarek Deja vu


Jakiś czas temu w moje ręce trafił bon na zakupy w Deja vu, oferującej zegarki. Ideą firmy jest możliwość dopasowania zegarka do swojego stylu, humoru czy aktualnego stroju. Własny zegarek możemy skomponować sami, wybierając wśród ogromnej ilości pasków i ozdobnych pierścieni. Możemy również nabyć gotowe zestawy, ułożone przez znanych blogerów i projektantów np. Macademian Girl. Tarcze zegarka są SWISS MADE i obejmuje je dwuletnia gwarancja. Wszystkie części możemy ze sobą dowolnie łączyć. Ja zrezygnowałam z gotowego zestawu, wybierając elementy, które najbardziej mi się podobają.



W skład mojego zestawu weszły:
tarcza zegarka - 300 zł
skórzany pasek z motywem wężowej skóry - 79 zł
pierścień z motywem tygrysa - 79 zł
limonkowy pierścień - 59 zł
zestaw akcesoriów do montażu - 15 zł






by Aldona

5 komentarzy:

  1. cena powala - ale oryginalny na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zegarek! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zegarki i świetny zestaw sobie skomponowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń