niedziela, 6 stycznia 2013

Paczka od Wella


Na początku grudnia brałam udział w konkursie na ambasadorkę marki Wella. Od organizatorów konkursu dostałam nagrodę pocieszenia - zestaw kosmetyków. Myślałam, że będą to tylko kosmetyki Wella. Jednak zostałam miło zaskoczona zawartością paczki :) Znajdowały się w niej:

szampon, odżywka i krem przeciw puszeniu się włosów Wella


lakier i pianka Wella Flex
Lakieru używam do utrwalania grzywki i jest świetny :)


maszynka Gillette Venus Pro Skin
polecam, jest świetna :)


Płyn do płukania jamy ustnej Oral B
Szczoteczka do zębów Oral B
Pasta do zębów Blend-a-med

Szczoteczka ma coś w rodzaju amortyzatorów, przez co świetnie dopasowuje się do kształtu szczęki.


Kremy na dzień i na noc Olay

Najlepsze kremy, jakie do tej pory stosowałam. Skóra jest po nich napięta i jedwabista w dotyku.




A to stylizacja, która brała udział w konkursie:

by Aldona

12 komentarzy:

  1. świetna stylizacja i zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wzięłaś udział w takim konkursie! Też bym się o to pokusił :)
    I ze strony firmy bardzo miło, że wysłali Ci taką nagrodę pocieszenia, wystarczy Ci na pewno na jakiś dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło z ich strony, że wysłali paczke i to jeszcze jaką! :) Ten krem Olay też uwielbiam. Potwierdzam - najlepszy jaki stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, to już kolejna osoba, która dostała tę paczkę - fajnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyki . Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prezencik - teraz trzeba by się nim pobawić :-)
    Szkoda, że się nie udało, ale miło z powodu paczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia, że Olay podchodzi po Wellę:) Niezła paczka jak na nagrodę pocieszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ulubiona odżywka wella :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piekne ostatnie zdj:)

    pozdrawiam:)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdjęcie powinno wygrać ;) Jest niesamowite <3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie;) I miło ,że przysłali tyle kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow zmieniasz się jak kameleon :) Super zdjęcie:) Pozdrawiam dziewczyny bardzo miło było was poznać :)

    OdpowiedzUsuń