sobota, 5 stycznia 2013

New in from iloko.pl


Przed samymi świętami zamówiłam kilka rzeczy z iloko.pl. Jestem zachwycona cenami w tym sklepie, więc na pewno nie jest to moje ostatnie zamówienie. Tym razem do mojej kolekcji biżuterii zawitały neonowo-żółte kolczyki, naszyjnik z trójkątów (bardzo podoba mi się zestawienie różu i zieleni), czarno-złota bransoletka, z którą nie rozstawałam się w czasie świątecznych imprez oraz pierścionek w stylu retro. Koszt tej biżuterii to niecałe 70 zł.





by Aldona

23 komentarze:

  1. Jejciu ! Ale cudaa! <3
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznee :)
    Najbardziej podoba mi się bransoletka czrno-złota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super bransoletka z kolcami ;)
    + obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna biżuteria :)
    Tak internet daje wielkie możliwości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio przepadam za neonami, ale TEN naszyjnik mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem zachwycona biżuterią z iloko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo a ja w sumie slyszalam o iloko sporo ale jesczez jakos nie mialam stycznosci blizszej :D ale suzkam bizuterii na studniowke wiec zagladne ! ;DDD

    ooo widzisz :D? jak dobrze ze nie musialas kupowac w ciemno ale dostalas i sie zachwycilas ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. super biżuteria :D dodaję do obserwowanych ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolczyki i bransoletka <3 cuda

    OdpowiedzUsuń
  10. pierscionek i bransoletka jest boska

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna bizuteria :)

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie świecidełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne takie geometryczne : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa jakie piękne zdobycze! Zapraszam na mojego bloga http://themaniablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń