poniedziałek, 21 stycznia 2013

Kupione w second handzie


Po wyprzedażowym szale zawitałam również do lumpexu. Wydałam tam 3 razy więcej niż planowałam, ale było warto :) Najbardziej cieszę się z 5 par butów, z czego 4 to nówki :)

botki motorowe - 14 zł

neonowe baleriny - 7zł/para

złote buty na plecionym koturnie - 10 zł

lakierowane szpilki (asos) - 16 zł

płaszcz ecru ( New Look) - 28 zł

dżinsy (Denim Co) - 7 i 12 zł

szary top - 4 zł

marynarka oversize - 5 zł

kolczyki piórka - 3 zł
by Aldona

16 komentarzy:

  1. Fajne zdobycze :)
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no no tylko pogratulować udanych łowów super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam wczoraj w lumpeksie. ;)
    balerinki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, butów zazdroszczę okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale płaszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba mieć talent zeby zdobyć takie fajne rzeczy w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tych botkow motorowych zazdroszcze bardzo:) swietne zdobycze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Zostałaś otagowana na moim blogu. Jeśli jesteś zainteresowana zabawą zapraszam
    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że umiesz kupować ;-) Baleriny maja niesamowite kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :) będę tutaj zaglądać częściej :)


    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. te złote buty podobają mi się najbardziej :))

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jestem pod wrażeniem! Które to lumpy obfitują w takie perełki? :) Ja też bardzo lubię seconhandowe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Butów zazdroszczę :) w którym lumpie robisz zakupy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie zdobycze boskie;)
    piekne kolczyki;)

    OdpowiedzUsuń