poniedziałek, 3 grudnia 2012

Sposób na manikiur

Od czasu do czasu będę przedstawiać Wam pomysły na manikiur. Mam nadzieję, że niektórymi się zainspirujecie :) Dzisiaj przedstawiam Wam manikiur. który podpatrzyłam u Jessie J.

1. Całą płytkę paznokcia malujemy beżowym bądź jasnoróżowym lakierem.


2. Cienkim pędzelkiem do zdobienia paznokci, malujemy pionową kreskę dochodzącą do połowy paznokcia. Ja wybrałam kolor granatowy.


3. Od szczytu powstałej linii malujemy dwie kreski odchodzące pod kątem na boki , tak by utworzył się trójkąt, który następnie cały wypełniamy ciemnym lakierem.


4. Gotowy manikiur:


Przypominam o KONKURSIE. Do wygrania 25 voucherów na okulary.

6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :-) Widziałam coś takiego jakiś czas temu chyba u Sophy Robson :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ! ;)
    Śliczny ten delikatny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. tez sodobal mi sie ten pierwszy lakier :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł ciekawy i zawsze to pewne urozmaicenie, ale wykonanie, dbałość o szczegóły, np. ładnie wycięte skórki i malowanie tylko paznokcia niestety nie wyszło..

    OdpowiedzUsuń