niedziela, 23 grudnia 2012

Nowości w mojej kosmetyczce - kosmetyki Paul Mitchell


Marka Paul Mitchell oferuje głównie profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów, które można zakupić renomowanych salonach fryzjerskich i w niektórych sklepach internetowych. Do mojej kosmetyczki trafiły niedawno 4 kosmetyki z linii Lavender & Mint. Zawierają one wyciągi z mięty, lawendy i drzewa herbacianego. Kosmetyki przeznaczone do włosów mają za zadanie regenerować je, nawilżać i dodawać blasku. Na zdjęciach widoczne są:
  • Nawilżający szampon do włosów - ok. 70 zł
  • Nawilżająca odżywka do włosów - ok. 70 zł
  • Masło do ciała - ok. 30 zł
  • Żel pod prysznic - ok. 30 zł
 
by Aldona


8 komentarzy:

  1. Jak poużywasz, to daj znać, czy się sprawdziły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ich nie poużywam. Postanowiłam, że jednak zamiast do mojej kosmetyczki trafią pod choinkę dla mojej siostry.

      Usuń
  2. Fajnie :)
    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają i zapowiadają się ciekawie;) Czekam na ich recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń