sobota, 22 grudnia 2012

New jewelry by iloko.pl

Obie z Aldoną postanowiłyśmy zrobić sobie malutki prezent świąteczny w postaci biżuterii :)) Pochodzi ona ze sklepu ILOKO. To już nie pierwszy raz, kiedy zamawiamy z niego dodatki i zarówno poprzednim, jak i tym razem jesteśmy bardzo zadowolone, bo biżuteria nie dość, że zwraca uwagę innych to jest w atrakcyjnych cenach :-D Poniżej możecie zobaczyć moje nabytki :)) Aldonka mam nadzieje, że w niedługim czasie podzieli się z Wami fotkami swojego świątecznego prezenciku :)

A jeśli w dalszym ciągu macie problem z prezentem świątecznym dla swoich bliskich to zachęcam do odwiedzenia strony ILOKO, na pewno znajdziecie coś fajnego :) :P

Pozdrawiam :)




by Aga

11 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne rzeczy ;)

    Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podobają mi się te kolczyki ;p moja koleżanka ma podobną bransoletkę z kolcami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zamawiałam już u nich i jestem bardzo zadowolona :D jedyna wada to czarnienie biżuterii :<

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne są te wąsy na łańcuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo łada biżuteria <3
    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw błyskotek i dodatków, czyli tak jak lubię :)
    Jestem Waszym setnym obserwatorem!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń