środa, 12 grudnia 2012

New In

Moje grudniowe nowości w szafie :) Pozdrawiam i zapraszam na KONKURS - link poniżej :) :-D

1. Aztecka spódniczka - Bershka (wyprzedaż blogowa)


2. Fioletowa sukienka - H&M


3. Sukienka dalmatyńczyk - H&M (wyprzedaż)


4. Musztardowe spodnie - H&M (wyprzedaż)


5. Sweter - No name (znaleziony na strychu ;P)


6. Welurowa bluzka - No name (znaleziona na strychu ;P)


7. Kolczyki - No name


7. Kolczyki - H&M (wyprzedaż)


Zapraszamy na KONKURS - do wygrania 25 voucherów do Firmoo.com

by Aga

18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne rzeczy, spodnica i sukienka super :)
    zapraszam do mnie - obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ciuszki! cudna biżuteria. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ;)
    Spodnie cudowne ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne rzeczy :))
    spódniczke już gdzieś widziałam, ale widze ze ta sukienka fioletowa prezentuje sie niezle :))

    Zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ubrania meega :)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękności *.* omommom ♥ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolczyki cudne <3 Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam ta spodniczke :D

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka i fioletowa sukienka są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą spódnicę z bershki, uwielbiam ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka dalmatyńczyk - jest boska !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica aztecka i musztardowe spodnie! ♥ BOMBA!
    Ostatnio szaleje, za spodniami w innych kolorach niż niebieski i czarny. :p
    Kupiłam ostatnio bordowe i teraz czaję się na zieleń ;)


    _________________________
    http://styling-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka dalmatyńczyk jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń