sobota, 29 grudnia 2012

Christmass gifts


Święta to mój ulubiony czas w roku :) Cieszę  się, że w tym wyjątkowym okresie obchodzę swoje urodziny. Świeczki na torcie zdmuchuję przy choince w dniu 25.12. Magię świąt czuję nadal, ale dziś wypakowałam ostatecznie wszystkie prezenty z ozdobnych torebek, sfotografowałam je, a następnie znalazłam na nie miejsce w domu. A więc dziś chcę pokazać Wam, czym obdarował mnie Święty Mikołaj :)

Szklany świecznik z zapachową świecą (zapach limonki)


Perfumy i dezodorant - Playboy: Play it sexy, krem BB z Yves Rocher


bransoletka z wąsem


zestaw miniperfum w ozdobnym pudełeczku


peeling myjący o zapachu trawy cytrynowej


zestaw kosmetyków Garnier - tonik, peeling, żel do mycia twarzy, krem przeciw niedoskonałościom


karta upominkowa H&M


naszyjnik wykonany z naturalnych filipińskich surowców

by Aldona

16 komentarzy:

  1. Trochę spóźnione życzenia. Dużo radości i zdrowia z okazji urodzin, oraz szczęśliwego Nowego Roku :)
    Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenciki !!! :) również życzę wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. o tak, jestem bardzo z nich zadowolona :)

      Usuń
  4. no to rzeczywiście fajnie, a prezenty świetne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szklany świecznik jest uroczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your post!!!
    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!! kiss!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty :) Moja mama dostała od cioci te mini perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne prezenty :-)
    Który spodobał Ci się najbardziej? :-)

    Z okazji urodzin (spóźnione, ale szczere)ode mnie spełnienia marzeń, samorealizacji i tego, czego sama sobie życzysz :-) Cieszę się, że jesteś w blogosferze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) To bardzo miłe :) A jeśli chodzi o prezenty to najbardziej cieszę się z karty upominkowej do H&M i perfum :)

      Usuń
  9. świetne prezenty :) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ♥ inguskaa.blogspot.com
    bardzo fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń