niedziela, 4 listopada 2012

Zieleń

Zieleń to po burgundzie jeden z najmodniejszych kolorów tego sezonu :) Zieleni jest pełno w sieciówkach z bardzo różnych odcieniach. Począwszy od soczystej zieleni, odcieni szmaragdu, po butelkową zieleń. Nosimy ją w tym sezonie nie tylko na ubraniach, ale także na butach, torebkach i biżuterii :)

Kolor ten doskonale sprawdzi się w wielu różnych stylizacjach. Nadaje się do pracy, szkoły, na wyjście z przyjaciółmi oraz na wieczorne bankiety! Poniżej troszkę rzeczy w odcieniach zieleni. Ja oprócz bluzek w tym kolorze posiadam także sweter. A Wy macie już coś w tym, kolorze? Miłego oglądania :) Pozdrawiam :-D












by Aga

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam zieleń :-) Normalnie dla mnie raj :-) Biżuteria z River Island jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w zieleni mam mało rzeczy, ale coraz bardziej przekonuję się do tego koloru :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie z H&M , cudne . Zaczynam zastanawiać się nad ich kupnem . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłabym wszystkie te sukienki !

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm, zieleń, pamiętam, że jako nastolatka nie cierpiałam tego koloru :)
    teraz nie mam w szafie jakoś zbyt wiele rzeczy w tym kolorze, ale spodnie się znajdą :)
    Fajne zdjęcia!
    obserwuję i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio kupiłam sweterek w tym kolorze:)
    najbardziej lubię butelkową zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post. Lubię jak wszystkie zdjęcia zebrane są razem i łatwo się je ogląda. Zieleń lubię, ale na kimś. Mi zupełnie ten kolor nie odpowiada w żadnej postaci. Burgund także. Przede mną ciężki sezon jeśli chodzi o kolory.
    Pozdrawiamy serdecznie
    Best Dressed Poland
    http://bestdressedpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. po dłuższym oglądaniu to jednak zieleń od zawsze do mnie pasowała, więc dobrze że na bazarku nie znalazłam burgundowych spodni;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję na zielone spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zielone sweterki są cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym mieć takie zielone sneakersy!

    OdpowiedzUsuń