piątek, 16 listopada 2012

Publikacja w Gali


Jakiś czas temu w Gali opublikowano wzmiankę i zdjęcie z sesji "Kobieta sukcesu kryje się w każdej z nas" zorganizowanej przez markę Gillette Venus, w której miałam okazję brać udział. Na początku października uczestniczki sesji zaproszono na lunch z Moniką Pyrek. Niestety ze względu na zajęcia na uczelni nie mogłam wziąć udziału  w tym spotkaniu, czego bardzo żałuję :( Podczas spotkania rozdawano pamiątkowe zdjęcia, które ja dostałam drogą pocztową. 


Lunch odbył się w restauracji przy Skwerze Hoovera w Warszawie, na którym miała miejsc wystawa naszych zdjęć, zaopatrzonych w historię sukcesu każdej uczestniczki.

fot. Patrycja Rodzonek



fot. Daniel Jarosz
by Aldona

18 komentarzy:

  1. No muszę pogratulować! To niesamowity sukces!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia i b. kreatywny pomysł z takim artykułem. Ale nie wspomniałaś jak Cię spotkało zaproszenie do tej ,,akcji'' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym obszerniej we wrześniowych artykułach.

      Usuń
  3. ale super doświadczenie... gratulacje i mega super wyłaś na zdjęciu...:)

    Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :* http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulujemy :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję sukcesu! świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak wyżej: gratulacje ;))
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej! ; )

    OdpowiedzUsuń