sobota, 17 listopada 2012

Okulary Firmoo.com


Okulary to taka rzecz, bez której nie jestem w stanie normalnie funkcjonować ze względu na moją dużą wadę wzroku. Kiedyś chodziłam w cienkich, metalowych półoprawkach. Rok temu zdecydowałam się na ciemnofioletowe kujonki, którymi jestem zachwycona. Od jakiegoś czasu myślałam nad kolejnymi oprawkami w innym kolorze. Wybór padł na amerykański sklep internetowy Firmoo.com  Jest to jeden z najpopularniejszych optycznych sklepów internetowych. Oferują zarówno okulary korekcyjne jak i przeciwsłoneczne. Mają bardzo szeroki wybór ciekawych oprawek: od tych designerskich, przez   modele businessowe po te casualowe.


Moja opinia: jestem bardzo zadowolona :) Paczka z USA dotarła do mnie w ciągu tygodnia. Byłam miło zaskoczona zawartością paczki, bo oprócz samych okularów zawierała bardzo przydatne gadżety: etui na okulary, chusteczkę do czyszczenia szkieł oraz zapasowe śrubki i mini śrubokręt do ich przykręcania i odkręcania. To fantastyczne, że dodają śrubki, bo potrzeba dokręcenia poluzowanej śrubki nie będzie musiała wiązać się z wizytą u w zakładzie optycznym. Jestem też bardzo zadowolona z wagi okularów. Są leciutkie, a przez to bardzo wygodne.





Każdy nowy klient sklepu Firmoo.com  w ramach promocji może dostać pierwszą parę okularów za darmo. Wystarczy przejść w tą zakładkę: http://www.firmoo.com/free-glasses.html




by Aldona 

21 komentarzy:

  1. Ślicznie CI w tych okularach :))Piękny kolor szminki :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeden z moich ulubionych odcieni szminek :)

      Usuń
  2. świetne okulary!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam właśnie propozycje od tej firmy...I nie wiem czy sięzdecydować za reklamacje ich w zamian za darmową parę.
    Twoje się ciekawie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z tej współpracy :)

      Usuń
  4. prześlicznie w nich wyglądasz! też mam od nich jedne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne okulary;p
    ps. kolor szminki rewelacja;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo szminka ma jeszcze bardziej obłędny kolor!

      Usuń
  6. ślicznie w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o tych okularach, zastanawiam sie czy nie skorzystac z tej promocji;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, mają naprawdę duży wybór :)

      Usuń
  8. Kotki wybrałaś :-D Bardzo twarzowe, bardzo Ci pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. SO QUIRKY!LOVE IT!!!
    XOXO




    PS. LET US KNOW IF YOU WOULD LIKE TO FOLLOW EACH OTHER
    XOXO


    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  10. ajjj, efekt kocich oczu, mrałł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te okulary! Sama muszę się zastanowić nad wyborem jakiś oprawek z tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularkach :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń