czwartek, 8 listopada 2012

Nasze akcesoria zimowe


Dzisiaj chciałybyśmy zaprezentować wam naszą wspólną "kolekcje" czapek, szalików i kominów :)) Muszę przyznać, że uzbierało się tego troszkę i kolekcja jest dość pokaźna ;P Nie ma co ukrywać ;P obie bardzo lubimy czapki, szaliki i kominy i lubimy je nosić, szczególnie gdy na dworze robi się chłodno.

Nasze akcesoria pochodzą z rożnych sieciówek i jak widać na zdjęciach poniżej są w wielu kolorach :-D Najwięcej rzeczy mamy chyba z firmy Grans, ale posiadamy też czapki czy szaliki takich sklepów jak Orsay,. Tally Weijl, House czy Reserved.

Poniżej troszke zdjęć :) A Wy ile macie czapek w swojej szafie? Czy może nie lubicie chodzić w szalikach i czapkach? Pozdrawiamy :)

CZAPKI




KOMINY




SZALIKI



CAŁA "KOLEKCJA"


by Aga & Aldona

14 komentarzy:

  1. Ho ho, niezła kolekcja, gratuluję dziewczyny:)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się tego uzbierało ostatnio :)

      Usuń
  2. Chciałabym mieć tyle czapek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo nie, a ja mam tylko 2 czapki;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz masz szansę wygrać kolejną czapkę w naszym konkursie :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam ciepłe szale i kominy :)
    Szczególnie kolorowe!
    Wasze są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś u mnie otagowana "Liebster Blog", więcej informacji na moim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie zapraszam do mnie

    http://lovefashionlifegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko! Nie widziałam u nikogo tak dużej kolekcji czapek i innych gadżetów! Ja mam jedną czapkę i dwie pary rękawiczek, a ty...! O masakra!

    OdpowiedzUsuń