środa, 14 listopada 2012

Maison Martin Margiela dla H&M

Od jutra tj. 15 listopada do wybranych sklepów H&M wchodzi kolekcja ubrań i dodatków zaprojektowana przez Dom Mody Maison Martin Margiela.

Belgijski projektant mody słynie z funkcjonalnego minimalizmu, ubrań oversize oraz stonowanych barw, a jego dom mody jest jeden z najbardziej wpływowych i najważniejszych w przeciągu ostatnich 30 lat.



W kolekcji zaprojektowanej dla sieciówki H&M znajdziemy golfy, spodnie czy płaszcze w wersjach oversize. Nie zabraknie również "dziwnych" ubrań takich jak kurtka kołdra, kopertówka cukierek czy odwrócone torebki :) Osób lubiące designerskie dodatki także znajdą coś dla siebie, ponieważ kolekcja zawiera np. oryginalną biżuterie. Kolorami dominującymi w kolekcji są czerń, biel, beż, granat, srebro.
Mi najbardziej podobają się buty, a także torebki :) W oko wpadły mi też srebrne legginsy oraz body czy bluzka z niebieskimi wzorami :-D Jednak muszę przyznać, że większość rzeczy jest po prostu za droga jak dla mnie :( A Wam podoba się coś z tej nietypowej kolekcji będącej łącznikiem pomiędzy codziennością, a "szalonym" światem mody?









by Aga

11 komentarzy:

  1. Cudowne te srebrne legi i boyfriendy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe :D ja uwielbiam spodnie i ciągle mam ich za mało w szafie : <

    Zapraszam na konkurs. Do wygrania super nagroda. http://nolitees.blogspot.com/2012/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebuję 1900pln żeby zakupić : srebrne baleriny, torebkę cukierek, golf oversize i kozaki czarne...tak na dobry początek ;)

    Ciuchy mi się podobają ale ceeenyyyy ;/

    Poczekam. Może coś zostanie do poświątecznych obniżek hehehe :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny powalają - jak będę w piątek, to z ciekawości zobaczę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się jedynie cukierkowe kopertówki i buty z przezroczystym obcasem ;) Reszta nie dla mnie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  6. ceny tych rzeczy są tak kosmiczne... zeby za plaszcz z koldry, ktora kazdy z nas ma w domu dac 999zl to trzeba miec niezle w glowie rozsypane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się 90% tej kolekcji w ogóle nie podoba ! a połowy nie założyłabym nawet za dopłatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre rzeczy są świetne, ale te ceny :,(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele bym dała za torebkę cukierek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podobają mi się buty i torebki!

    OdpowiedzUsuń