wtorek, 20 listopada 2012

Galactica, galaxy, galaktyka print

Ostatnimi czasy szalenie modne stały się ubrania z motywem galaktyki :) Promowane z początku przez blogerki i dostępne w nielicznych sieciówkach (głównie zagranicznych), teraz stały się obecne niemal w każdej sieciówce i to w niezbyt wygórowanych cenach :)

Oprócz takich marek jak Top Shop czy River Island, ubrania z motywem galaktyki możemy znaleźć także w H&M, Tally Weijl, House czy Reserved :) Muszę przyznać, że mimo moich obaw ceny tych rzeczy nie są kosmiczne ;) Niestety nie wszystkie sieciówki udostępniają zdjęcia tych produktów, ale wybierając się na zakupy warto odwiedzić nie tylko wymienione przeze mnie sklepy :)

Ja cały czas poluje na spodnie galaxy z H&M i mam nadzieje, że już wkrótce będą moje :))) Oprócz tego posiadam bluzkę z House, którą możecie zobaczyć poniżej. A Wam podobają się ubrania z motywem kosmosu? A może posiadacie już w swoje szafie coś z tym motywem? Miłego oglądania, pozdrawiam :) :-D







by Aga

5 komentarzy:

  1. Bluza z Aloha From Deer - moje must have!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ten trend nigdy nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się galaktyczna spódniczka lub legginsy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tę koszulkę z pegazem to już gdzieś widziałam ;-)
    Kupiła mnie marynarka z Top Shopu - wygląda cudownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam tylko legginsy, jakoś przejadł mi się ten wzór :-)

    OdpowiedzUsuń