czwartek, 1 listopada 2012

Ćwiekowanie koszul

Ćwieki kupiłam z myślą o mojej szarej koszuli, która zalegała w szafie nienoszona przez wiele lat. Szkoda mi było ją wyrzucać, więc postanowiłam ją trochę odmienić. Przy okazji znalazłam jeszcze dwie koszule, które nadawały się do małej przeróbki.


Ćwieki zamówiłam na Allegro. Paczka (250 sztuk) wyniosła mnie kilkanaście złotych. Dostałam również próbki innych ćwieków m.in. małe złote i duże prostokątne.


W ćwiekowaniu pomagała mi Aga. Bardzo się przy tym napracowała :) No i nie obeszło się bez małego wypadku przy pracy :)


Efekty:








by Aldona

17 komentarzy:

  1. Świetne przeróbki - chociaż sama za ćwiekami nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wizytę, ja Was obserwuję i liczę na rewanż ;) super te koszule

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nidawno ćwiekowałam trampki, więc doskonale rozumiem, ile z tym pracy i obolałych palców ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa i zielona są świetne! ;) Uwielbiam ciuszki DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny pomysł!!!
    musze to wypróbować
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. wyćwiekowane klapy są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne koszule! ta niebieska najlepsza ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na odświeżenie szafy ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się tutaj ta niebieska

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powiem - się oćwiekowałaś ;-)
    Lubię ćwieki - nadają mocnego charrakteru ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadają mocnego charakteru i całkowicie odmieniają ubrania :)

      Usuń
  11. Super pomysł na odnowienie starych ubrań. Moze i ja coś poszukam w starej szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ćwieki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń