piątek, 19 października 2012

Płaszcze























by Aga

13 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie uwielbiam kolorowe płaszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jeden czarny jeden czerwony;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama zaczynam powoli rozglądać się za płaszczem, ale mój potrzebny będzie dopiero na zimę, więc mam jeszcze jakiś miesiąc :) pozdrawiam i obsweruje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. great post!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, że zrobiłaś taki przegląd:) fajnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są fajne :) fajnie się prezentują kolorowe płaszczyki :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O raaany, musisz tu takie ładne rzeczy pokazywać?:) Część z nich z wielką chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk z h&m za 40zł? naprawdę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny niektórych rzeczy są podane w funtach lub euro, nie przeliczam na złotówki ze wzgledu za zmiany kursów ;)

      Usuń
  9. minajbardziej odpowiadają te w odcieniu żółtego :) chyba wybiore się po kupno jednego z tych, które prezentujesz, są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń