niedziela, 14 października 2012

Anna Dello Russo dla H&M


Anna Dello Russo to jedna z najbardziej rozpoznawalnych ikon stylu, redaktor japońskiego Vogue i blogerka. Każdy, kto interesuje się modą na pewno zna jej nazwisko. Ostatnio zrobiło się o niej bardzo głośno za sprawą jej współpracy z marką H&M.

Anna zachęca wszystkich ludzi do przełamania panujących schematów i odważnego wyrażania siebie poprzez swój ubiór. Podkreśla także istotną rolę dodatków, które są wstanie odmienić i ubarwić nawet najprostszą stylizację. Dlatego hasło kampanii dla H&M to: 
„Zamień każdy dzień w rewię mody.”

Kolekcję zaprojektowaną przez Anne Dello Russo wyróżnia na pewno bogate wzornictwo oraz przepych. Na pewno nie da się przejść obok niej obojętnie! Limitowana i oczywiście bardzo designerska kolekcja akcesoriów zawiera miedzy innymi niebotycznie wysokie buty, walizki ze złotymi zdobieniami, oryginalne kopertówki i okulary oraz całą masę cudownej, pełnej przepychu oraz złota biżuterii.

Kolekcja bardzo mi się podoba :) I przyznam, że ceny niektórych rzeczy są nawet przystępne. Dla mnie absolutnym hitem jest na pewno niebieska walizka na kółkach ze złotymi zdobieniami oraz okulary z krokodylami!! Ogromnie podoba mi się także biżuteria inspirowana barokiem jak i ta ze zwierzątkami :-D Szkoda tylko, że kolekcja nie jest dostępna we wszystkich sklepach H&M, bo z miłą chęcią nabyłabym np. jedną z bransoletek :)) A Wam jak podoba się ta kolekcja? Kupilibyście coś z niej?

Poniżej zdjęcia z kolekcją Anny Dello Russo dla H&M oraz linki do stylizacji Charlize Mystery oraz Jessy Mercedes zawierających dodatki z tej właśnie kolekcji. Miłego oglądania. Pozdrawiam :)
2)  Get a life (Charlize Mystery)












by Aga

11 komentarzy:

  1. no to ja z ta cala anna dello bym sie nie dogadala bo nie znosze bizuterii
    nienawidze wprost wisiorkow bo zaraz sie dusze, nie moge miec niczego na szyi, nawet golf czy szalik mi przeszkadza
    tak samo nie lubie zegarkow i bransoletek

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię biżuterię, ale ta jakoś zupełnie do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, lubię dodatki i to bardzo, ale tym mówię nie. Są dramatycznie wystawne i jak dla mnie odrobinę zakrawają o kicz. Pomysł ogólnie nie jest zły, ale coś jest nie tak, jak dla mnie :-|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna to kobieta, która często balansuje na granicy kiczu. Pomimo tego jej stylizacje można nazwać małymi dziełami sztuki, bo moda to przecież przemysł mocno związany ze sztuką :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, że to prawda. Nie mniej jednak ta kolekcja przypomina mi okres twórczości Gianni Versace i w jego wykonaniu wydaje mi się, że taka propozycja była by dużo lepsza :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja mam fioła na ich punkcie :)

      Usuń
  5. swietne rzeczy, tylko moim zdaniem o wiele za drogie..:)
    _______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ADR zachwyca mnie bardziej niż jej kolekcja dla H&M.
    Chociaż takie buty...nie powiem...(oczywiście cena rozwiewa wątpliwości) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, straszna tandeta.
    jakby nie była to Anna, a kolekcję sprzedawano by na bazarze (bo tylko tam się nadaje) nikt nie zwróciłby na te pierdółki uwagi.

    OdpowiedzUsuń