niedziela, 16 września 2012

Skóra w sieciówkach

W tym sezonie skóra to prawie nasza druga skóra ;P Obok standardowych skórzanych dodatków takich jak paski, buty, torebki czy kurtki, w sklepach możemy kupić także sukienki, spódnice, spodnie oraz szorty :)

Oczywiście ubrania z oryginalnej skóry są niestety dość drogie :(, ale sieciówki oferują nam też tańsze wersje skóry, np.eko skóry czy skaje, które możemy kupić w przystępnej cenie. Na fotkach poniżej możecie obejrzeć ubrania zarówno w droższej wersji jak i tej tańszej :) Miłego oglądania. Pozdrawiam :)









By Aga

11 komentarzy:

  1. Skóra eko na kurtce i na torebce duże TAK, ale na ubraniach duże NIE, nie mówiąc już, że prawdziwej rzeczy ze skóry bym nie kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam legginsy z motywem skóry i je uwielbiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi jedynie podobaja sie kurtki i torebki, nie lubie legginsow ze skory;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham takie skórzane klimaty! aczkolwiek żeby znaleźć cos idealnego, nie jest łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. burgundy króluje, to hit jesieni

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam skórę. Nie wiem czemu, ale od zawsze tak jest :-) Szkoda tylko, że tyle kosztuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zakochana w skórzanych ubraniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to skóra tylko na kurtce, butach i torebce. Aczkolwiek sukienki i spódniczki wyglądają fajnie, ale na pewno bym nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń