środa, 5 września 2012

Przegląd trendów 8

Buty na słupku
 Najmodniejsze to te z geometrycznym słupkiem w kształcie graniastosłupa. Na wybiegach pojawiały się również słupki zdobione lub posiadające np. drzewny deseń jak u Missoni.


Futrzane rękawy
Nie tylko kołnierze, ale również rękawy wykonane z futra to jeden z wykończeniowych hitów sezonu.



Garsonka
Tej jesieni powraca kobieca wersja garnituru - garsonka. Koniecznie w wersji a la Coco Chanel.


Geometryczne torby
Geometria rządzi butami i torebkami. Wśród tych drugich najmodniejszy jest kształt trapezu.


Kocowe ubrania
Teraz z kocem możemy się nie rozstawać nawet wychodząc z domu. Z tkanin przypominających pled szyje się głównie długie, nierozpinane swetry.



Łączenie wzorów
Jeśli kochasz wzorzyste tkaniny to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. W tym sezonie możesz łączyć wzory jak tylko Ci się podoba :) Świetne kolekcje w tym trendzie zrobili Mary Katrantzou i Meadham Kirchoff.


Ołówkowe spódnice
Każdemu dodadzą kobiecości i elegancji. Jest ich teraz naprawdę dużo w sklepach.


Owadzia biżuteria
Masz tu spory wybór: muszki, osy, chrabąszcze, żuki, motyle, mrówki itp. Te małe stworzonka zawojowały wybiegi, zwłaszcza kolekcję Prabala Gurunga. Ja już pokochałam ten trend :)


Pas w talii
Koniecznie szeroki! Będzie świetnie wyglądał z płaszczem.

Pikowania
Jak kurtka to tylko pikowana! Ten motyw pojawia się również na butach i torebkach.

by Dona

9 komentarzy:

  1. ojej ^^ strasznie mi sie nie spodobaly te owady :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawiązanie do stawonogów w modzie (czytaj bransoletka)? :-D Śmiałam się, że zboczenie zawodowe wychodzi - rozumiem, że efekt studiowania biologi :-D
    Futrzane rękawy są fajne :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to chyba efekty uboczne studiowania :)

      Usuń
  3. Widzę że jesień zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mogę się przekonać do aż tak graniastosłupkowego słupka :P (ale to brzmi). Reszta świetna :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu, a ja poza pikowanym płaszczem na -30stopniowe mrozy nic więcej nie mam :( na lumpach takich rarytasów już nie dają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przy odrobinie szczęścia i jakiś rarytasik na szmatach się znajdzie :)

      Usuń
  6. Jest kilka trendów, które przypadły mi nawet do gustu;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń